fbpx

4 απλοί τρόποι για να αυξήσετε την λίστα των email σας

Η εύρεση νέων επαφών για να μεγαλώσουμε τις λίστες μας είναι αρκετά δύσκολη. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να μην μένουμε στάσιμοι, να εμπλουτίζουμε τις λίστες μας με σχετικές, ποιοτικές διευθύνσεις email. Σχετικές έρευνες στο παρελθόν είχαν δείξει ότι οι επιτυχημένοι επαγγελματίες στο χώρο του email marketing μεγαλώνουν τις λίστες τους κατά 38% κάθε χρόνο, δηλαδή 3,2% κάθε μήνα.

Σ’ αυτό το άρθρο σας παρουσιάζουμε τέσσερις επιτυχημένους τρόπους για να μεγαλώσετε τις λίστες σας, μαζί με τα απαραίτητα εργαλεία που θα χρειαστείτε για να το επιτύχετε.

1) Προσθήκη φόρμας εγγραφής μέλους στην ιστοσελίδα σας

Εάν έχετε ιστοσελίδα, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσετε νέες εγγραφές, είναι με την χρήση της φόρμας εγγραφής νέου μέλους-συνδρομητή. Σίγουρα έχετε δει κάτι παρόμοιο σε άλλες ιστοσελίδες. Πιθανό να μην γνωρίζατε τι κάνει αυτή η φόρμα, πώς λέγεται και πού αποσκοπεί. Ας δούμε ένα παράδειγμα από σχετική φόρμα εγγραφής του γνωστού ταξιδιωτικού portal Destinations In Greece

Η μικρή αυτή φόρμα, κατάλληλα τοποθετημένη στην ιστοσελίδα σας, δίνει στους επισκέπτες την ευκαιρία να εγγραφούν για να μαθαίνουν τα τελευταία νέα της ιστοσελίδας-επιχείρησης-οργανισμού σας. Με ένα βασικό σχεδιασμό, το μήνυμα της φόρμας προσπαθεί να αναδείξει το όφελος που κερδίζει ο επισκέπτης εάν γίνει συνδρομητής της ιστοσελίδας, πληκτρολογώντας απλά και μόνο το email του.

Θα μπορούσε να είναι αρκετά πολύπλοκη αυτή η φόρμα εγγραφής, αλλά ο τελικός σκοπός είναι η συλλογή των emails και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε εύκολο και απλό στον συνδρομητή. Το κλειδί εδώ είναι να είμαστε όσο πιο απλοί γίνεται. Ζητάμε το email και ίσως και το όνομα (π.χ. αν θέλουμε να στέλνουμε προσωποποιημένα emails).

Εργαλεία για τη δημιουργία φόρμας

Στην πλατφόρμα του EmailSYSTEM, η δημιουργία μιας φόρμας όπως η παραπάνω είναι πολύ απλή. Από το αρχικό μενού, πηγαίνουμε «Φόρμες Ιστοσελίδας» και αφού δημιουργήσουμε την φόρμα που θέλουμε και την συνδέσουμε με την αντίστοιχη ομάδα επαφών, μας παρέχεται ο κώδικας που θα προσαρμόσουμε στην ιστοσελίδα μας.

Εάν η σελίδα σας βασίζεται στη δημοφιλή πλατφόρμα WordPress, μπορείτε να δοκιμάσετε το plugin Email Subscribers and Newsletters

2) Πλαίσιο διαλόγου Pop Up (ανοιγόμενα παράθυρα)

Σε γενικές γραμμές, τα pop ups είναι συνήθως ενοχλητικά και γι’ αυτό η χρήση τους είναι περιορισμένη. Πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι διστακτικοί στη χρήση τους γιατί δεν θέλουν ο επισκέπτης να ενοχλείται από ανεπιθύμητα παράθυρα.

Ναι, είναι αλήθεια ότι εάν το παρακάνετε με πολλά pop up, τότε αυτό θα έχει αρνητικό αποτέλεσμα. Όμως, αν η χρήση τους γίνει σωστά και με σύνεση, θα βοηθήσουν πάρα πολύ στην αύξηση της λίστας των email σας – χωρίς να ενοχλήσουν τους επισκέπτες. Πώς; Εμφανίζοντας το αναδυόμενο παράθυρο μία φορά ανά επίσκεψη και σε κατάλληλο χρονικό σημείο. Πιο συγκεκριμένα προτείνουμε να εμφανίζεται:

  • Στο τέλος του άρθρου

Όταν ο επισκέπτης τελειώσει την ανάγνωση ενός άρθρου στην ιστοσελίδα σας, είναι η κατάλληλη στιγμή να τον ρωτήσετε εάν θέλει να εγγραφεί στη λίστα σας.

  • Όταν πάει να εγκαταλείψει την σελίδα (exit popup) ή μετά από κάποιο χρονικό όριο ανάγνωσης μια σελίδας.

Δείτε το παράδειγμα στην ιστοσελίδα του EmailSYSTEM. Το παράθυρο που βλέπετε παρακάτω ενεργοποιείται, μετά από 10 δευτερόλεπτα ανάγνωσης οποιασδήποτε σελίδας.

Εργαλεία για την δημιουργία pop up.

  • PopUp Domination. Από τα πιο γνωστά εργαλεία. Είναι εύκολο στη χρήση, έχει έτοιμα εικαστικά θέματα. Δεν χρειάζονται τεχνικές γνώσεις ενώ σας επιτρέπει να ορίσετε τον χρόνο εμφάνισης του popup.
  • OptinMonster. Άλλη μία δοκιμασμένη πλατφόρμα, που προσφέρει αρκετή παραμετροποίηση στο pop up σας.
  • PopupAlly. Ακόμα ένα απλό και εύχρηστο εργαλείο. Οι χρήστες του WordPress μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν, πριν προβείτε στην αγορά κάποιου ακριβότερου plugin.

3) Τοποθέτηση πάνω μπάρας στην αρχική σελίδα

Μετατρέψτε τους επισκέπτες σε συνδρομητές με την τοποθέτηση μιας διακριτικής μπάρας στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας σας. Δείτε το κόκκινο βελάκι στην παρακάτω εικόνα. Δείχνει στην κορυφή, σε μία μπλε λωρίδα, να γράφει για δωρεάν συμβουλές στο email σας, και ζητάει πολύ απλά το email του χρήστη.

Τα πλαίσια αυτά είναι πολύ δημοφιλή, γιατί επικεντρώνουν άμεσα το ενδιαφέρον του επισκέπτη, ενώ ταυτόχρονα δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο στην διάταξη της ιστοσελίδας. Ο χώρος πρέπει να είναι περιορισμένος, οπότε επιλέξτε τις λέξεις που θα βάλετε προσεκτικά. Εξηγήστε με απλά λόγια τι θα κερδίσουν οι επισκέπτες σας αν δηλώσουν το email τους.

Εργαλεία για την δημιουργία τέτοιας μπάρας.

  • Hello Bar. Το εργαλείο αυτό είναι φιλικό στον χρήστη και προσφέρει παραμέτρους για το ποιοι επισκέπτες θα βλέπουν την μπάρα. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να εναλλάσσεται το μήνυμα υποδοχής.
  • WordPress Notification Bar. Οι χρήστες του WordPress έχουν προσβαση σε πολλά καλά εργαλεία, όπως αυτό. Προωθήστε ένα YouTube video, δείξτε μία αντίστροφη μέτρηση ή απλά συλλέξτε emails.

4) Προσθήκη συνδέσμου εγγραφής στην υπογραφή του email σας

Ίσως από τους πιο απλούς και έξυπνους τρόπους μετάδοσης ενός μηνύματος είναι η υπογραφή των email σας.

Σκεφτείτε τον αριθμό των emails που στέλνετε καθημερινά. Σύμφωνα με έρευνες, το 2019 κάθε χρήστης του ίντερνετ θα στέλνει και θα λαμβάνει κατά μέσο όρο 246 email την ημέρα.

Σκεφτείτε μόνο τις δυνατότητες από την δική σας προσωπική  λίστα διευθύνσεων. Οι παραλήπτες που συνομιλείτε καθημερινά μπορούν να μάθουν για τα νέα της επιχείρησης σας με μια απλή εγγραφή στην ομάδα με τις επαφές σας.

Εργαλεία για τη δημιουργία υπογραφής.

  • Wise Stamp. Το απόλυτο εργαλείο δημιουργίας υπογραφής. Προσφέρει μία εφαρμογή για newsletter ώστε να ενθαρρύνεται τους χρήστες να εγγραφούν στη λίστα σας.
  • Exclaimer. Δωρεάν εργαλείο δημιουργία υπογραφής που μένει στο μάτι. Δεν περιλαμβάνει εφαρμογή για εγγραφή στη λίστα αλλά μπορείτε πολύ εύκολα να προσθέσετε ένα όμορφο σύνδεσμο προς την φόρμα εγγραφής σας.

Συνοψίζοντας

Κάποια από τα εργαλεία που προτείναμε παραπάνω είναι δωρεάν, ενώ άλλα έχουν μηνιαία συνδρομή. Υπάρχουν πολλές λύσεις με τεράστιες δυνατότητες. Το πιο σημαντικό είναι να κάνετε δοκιμές, να πειραματιστείτε. Αναλύστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και σκεφτείτε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να μεγαλώσετε την λίστα των email σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *