fbpx

4 πρακτικοί τρόποι για πιο άμεσα newsletters

Δεν αποτελεί μυστικό ότι οι εταιρίες προσεγγίζουν τους πελάτες με υπηρεσίες απευθυνόμενες στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των πελατών τους. Και η επικοινωνία με email το κάνει ακόμα πιο εύκολο.

Τα προσωποποιημένα emails έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι αποτελεσματικά στο να φέρουν πωλήσεις. Σύμφωνα με έρευνα του Direct Marketing Association τα άμεσα και προσωποποιημένα email συντελούν στο 50% του συνολικού εισοδήματος μιας επιχείρησης.

Για να σας βοηθήσουμε να στέλνετε τέτοια emails στους πελάτες σας, χωρίς να τους τρομάξετε, δείτε 4 ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε στην επόμενη  καμπάνια σας.

  1. Αξιοποιήστε τα δεδομένα των πωλήσεων

Έχετε λοιπόν συγκεντρώσει μεγάλο όγκο δεδομένων από την συμπεριφορά των πελατών σας. Το επόμενο βήμα είναι να βρείτε μία ιστορία και να την μοιραστείτε. Το κοινό λατρεύει να ταυτίζεται με συμπεριφορές άλλων χρηστών και με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε ότι ενδιαφέρεστε.

Επίσης, έχετε την ευκαιρία να χτίσετε βαθύτερες σχέσεις εμπιστοσύνης με τον καθένα, όπως θα κάνατε σε μία προσωπική σχέση.

Πέρυσι η πλατφόρμα Spotify έκανε αυτό που περιγράφουμε πιο πάνω. Όχι μόνο τοποθέτησαν λίστες με τις τάσεις στη μουσική για το 2016 αλλά στείλανε και προσωποποιημένα emails στους πελάτες με λεπτομέρειες από τις προσωπικές τους μουσικές επιλογές στη διάρκεια του έτους.

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στο newsletter σας και τρόπους για αλληλεπίδραση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Είτε έχετε κάποια έκπτωση είτε έναν υπερσύνδεσμο με τα νέα προϊόντα σας, τοποθετήστε και ένα κουμπί ενεργειών για να συνεχιστεί η διαδραστική σχέση με τον χρήστη.

  1. Στείλτε ειδοποιήσεις για ξεχασμένα αντικείμενα στο καλάθι

Οι ειδοποιήσεις αυτές χρησιμεύουν σαν υπενθύμιση στον χρήστη να προβεί σε αγορά για προϊόντα που εξέφρασε ενδιαφέρον. Σύμφωνα με την MailCharts, το 33% των email αυτών οδηγεί σε πετυχημένη πώληση.

Για να επηρεάσετε τους συνδρομητές σας να ανοίξουν αυτά τα email, συμπεριλάβετε φράσεις που τονίζουν το επείγων του θέματος. Για παράδειγμα οι φράσεις «Μην ξεχνάτε» ή «Ξεχάσατε κάτι?» λειτουργούν πολύ καλά επειδή είναι σύντομες προτροπές και τραβάνε το ενδιαφέρον για να διαβάσεις το newsletter.

Ακόμη ένας τρόπος είναι να δώσετε αποκλειστική προσφορά για την αγορά, ένα bonus ή μία έκπτωση.

  1. Γιορτάστε μαζί τους

Εάν συλλέγετε πληροφορίες όπως τα γενέθλια του πελάτη ή το πότε έκανε την πρώτη του αγορά, στείλτε email με ευχές.

Όταν το κάνετε, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε κι ένα δωράκι. Στο newsletter παρακάτω της Sephora, στείλανε ευχές στον πελάτη και μαζί ένα δωρεάν προϊόν. Ο ιδανικός τρόπος να εμψυχώσεις τον πελάτη και να βγούνε όλοι κερδισμένοι.

Όπως βλέπετε, η εταιρεία Sephora μας αποκαλεί με το μικρό μας όνομα. Αυτό δίνει έναν προσωπικό και άμεσο τόνο σαν να είναι μία συζήτηση ένας προς έναν.

  1. Στείλτε προϊόντα που τους ενδιαφέρουν

Είτε εάν παρατηρείτε την συμπεριφορά των επισκεπτών στο site σας είτε αν τους ρωτάτε στη φόρμα εγγραφής, χρησιμοποιήστε αυτή την πληροφορία για να τους στέλνετε email με αυτά που τους ενδιαφέρουν.

Το κατάστημα NFL, για παράδειγμα, ρωτάει τους νέους συνδρομητές του για την αγαπημένη τους ομάδα. Έτσι στέλνουν προσωποποιημένα newsletters με φωτογραφίες και υλικό από αυτό που απάντησαν.

Οι προοπτικές είναι απεριόριστες όσον αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Όποιον τρόπο και να επιλέξετε, να ξέρετε ότι οι πελάτες θα χαρούν να λαμβάνουν τέτοια newsletters.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *