fbpx

Κατασκευή Newsletter

Δωρεάν Δοκιμή

5 βήματα για τη δημιουργία αποτελεσματικών newsletters

Posted on by EmailSYSTEM | Email

Τα Newsletters είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του email marketing με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την ισχυροποίηση του brand της εταιρίας. Παρόλα αυτά, πολλές εταιρίες υποτιμούν την δύναμη μίας αποτελεσματικής email καμπάνιας. Εάν επιθυμείτε να βγείτε στις αγορές ισχυροί και να ενημερώνετε τακτικά τους πελάτες σας, ένα καλοδιατυπωμένο newsletter είναι απαραίτητο.
Δείτε μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε την κατασκευή ενός αποτελεσματικού newsletter που παράγει πραγματικά αποτελέσματα.

1. Δημιουργήστε τη βάση των πελατών σας

Ένα newsletter έχει την πιο θετική ανταπόκριση, όταν η εταιρία έχει χτίσει το όνομα της με ένα βασικό κοινό. Τη στιγμή που θα φτάσει το newsletter στους παραλήπτες, έχει παρέλθει ο χρόνος της συγκομιδής και της δημιουργίας του κοινού. Πλέον εναπόκειται στις πληροφορίες και την σχεδίαση του newsletter να κάνει την θετική εντύπωση στους παραλήπτες. Εάν δεν έχετε ήδη τη βάση των πελατών και προσπαθήσετε να συστηθείτε από την αρχή, τότε είναι πολύ πιθανό οι χρήστες να μην το διαβάσουν καν και να χάσετε δυνητικούς αγοραστές.

2. Δώστε προσοχή στις απαιτήσεις του κοινού

Πολύ σημαντική παράμετρος είναι να βλέπει το κοινό την εταιρία σαν πηγή πληροφόρησης και ενημέρωσης. Αν η κοινότητα των χρηστών σας εμπιστεύεται ως αξιόπιστη πηγή, τότε θα γεννηθούν ερωτήματα και προτροπές. Δώστε σημασία σε αυτά που ζητάνε και προσπαθήστε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους. Ένας ευχαριστημένος χρήστης πολύ εύκολα και γρήγορα θα γίνει και ευχαριστημένος αγοραστής.

3. Κάντε έρευνα πριν τη δημιουργία περιεχομένου

Η δημιουργία ενός αποτελεσματικού newsletter είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου. Πρέπει να προβείτε σε ενδελεχή έρευνα, πριν καν πληκτρολογήσετε την πρώτη σας λέξη. Καταρχήν, ποια μορφή newsletter είναι η πιο αποτελεσματική; Δείτε τους ανταγωνιστές σας: Ποια στοιχεία στην στρατηγική τους και στην εμφάνιση σας ικανοποιούν και πιο σημαντικό, πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες τους; Μετά σκεφτείτε πώς θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον του παραλήπτη με τη σχεδίαση. Το σχέδιο πρέπει να είναι απλό και ευκολομνημόνευτο. Επιλέξτε λίγα βασικά χρώματα και αποφύγετε τις υπερβολικές εικόνες. Δείτε τα άρθρα μας για την ψυχολογία των χρωμάτων για περισσότερη έμπνευση.

4. Βρείτε την κατάλληλη ισορροπία

Πολλές εταιρίες γνωρίζουν ότι τα επαγγελματικά newsletters πρέπει να χτίζουν τη βάση εμπιστοσύνης με το κοινό τους, αλλά ξεχνούν ότι πρέπει να προκαλούνται και θετικά συναισθήματα όταν διαβάζονται. Βρείτε την ισορροπία ανάμεσα σε αυτές τις παραμέτρους και σύντομα θα δείτε τους χρήστες να ανταποκρίνονται πολύ θετικά.

5. Ορίστε budget και πρόγραμμα και μείνετε προσηλωμένοι

Παίρνει κάποιο χρόνο για να δείτε αποτελέσματα από τις καμπάνιες σας. Το κατάλληλο πρόγραμμα αποστολών σε τακτές περιόδους είναι απαραίτητο, έτσι ώστε σε βάθος χρόνου να δείτε αποτελέσματα. Ορίστε επίσης και το πόσα χρήματα θα δαπανήσετε και μην ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας. Η επένδυση αυτή δεν θα αποδώσει άμεσα, όμως με τη σωστή οργάνωση όλων των παραμέτρων, θα ανταμειφθούν οι κόποι σας στο εγγύς μέλλον.

Εμπιστευτείτε το EmailSYSTEM για τις αποστολές των newsletter σας. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να σας βοηθήσουμε στο στήσιμο μιας αποτελεσματικής καμπάνιας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας