Χρήση Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπο μας για τη σωστή περιήγησή σου, την επικοινωνία, την παροχή εξατομικευμένου διαφημιστικού και άλλου περιεχομένου ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σου.
Ο όρος «ποσοστό ανοίγματος» (open rate) ή ποσοστό αναγνωσιμότητας είναι γνωστός στον χώρο του email marketing. Αποτελεί μια από τις σημαντικότερες στατιστικές μετρήσεις και καθορίζει το πόσοι άνοιξαν και διάβασαν το newsletter που στείλατε.
Ο υπολογισμός γίνεται ως εξής: Παίρνουμε τα μοναδικά ανοιχτά email και διαιρούμε με το σύνολο των απεσταλμένων μείον τα απαράδοτα.
Μας ρωτάτε συχνά ποιο ποσοστό είναι ικανοποιητικό; Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό; Το ποσοστό διαφοροποιείται από κλάδο σε κλάδο και από χώρα σε χώρα. Με βάση τα δικά μας εσωτερικά στοιχεία για το 2016, τα οποία συγκρίνουμε και εμείς με άλλες εταιρίες του εξωτερικού, ο μέσος όρος ανοίγματος τον περασμένο χρόνο ήταν κοντά στο 30%. Συνεπώς, αν το ποσοστό σας υπερβαίνει το 30%, είστε σε καλό δρόμο. Αν το ποσοστό ανοίγματος είναι μονοψήφιο, τότε θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στις παρακάτω προτάσεις.
Διαβάστε 7 τρόπους για να βελτιώσετε το ποσοστό ανοίγματος των emails:
Πριν ζητήσετε από τους χρήστες να εγγραφούν στη λίστα σας, σιγουρευτείτε ότι τους προσέλκυσε κάτι σχετικό με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου ή εργάζεστε για ένα ξενοδοχείο. Θέλετε να μεγαλώσετε την λίστα με τους email συνδρομητές και σκέφτεστε να το κάνετε μέσω διαγωνισμού δίνοντας ως έπαθλο κάποιο δώρο. Σας προτείνουμε το δώρο αυτό να μην κάτι που θέλουν όλοι (π.χ. ένα ipad) αλλά ένα δείγμα από το ίδιο το προϊόν σας για παράδειγμα ένα δωρεάν διήμερο στο ξενοδοχείο, μια δωρεάν βραδιά στο ξενοδοχείο, δωρεάν παροχές κλπ. Έτσι, θα είστε σίγουροι ότι οι εγγεγραμμένοι στη λίστα σας είναι δυνητικοί αγοραστές και σχετικοί με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.
Το θέμα είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο παραλήπτης όταν λαμβάνει ένα email. Όταν καθημερινά δέχεστε 40-50 διαφορετικά email, η επιλογή που κάνει κάποιος να διαβάσει το email επηρεάζεται πάρα πολύ από το θέμα του email. ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ, ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ, ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ!!! Μην ακολουθείτε ένα συγκεκριμένο μοτίβο, γιατί δεν υπάρχει αυτό που λέμε “η καλύτερη λύση”, ο “καλύτερος τρόπος”. Μπορείτε ακόμα να διαβάσετε και το άρθρο μας για τους 6 βασικούς κανόνες που πρέπει να έχετε υπόψη σας όταν κάνετε δοκιμές στα newsletter σας.
Αντί να στείλετε το newsletter από μια γενική διεύθυνση email όπως info@ietairiamou.gr, είναι προτιμότερο να ορίσετε ως αποστολέα το ονοματεπώνυμο σας ή του υπευθύνου της επιχείρησης. Έτσι, θα κάνετε το email σας πιο προσωποποιημένο αφού ο αποστολέας θα έχει όνομα και επίθετο.
Ειδικά στο θέμα του email!! Επειδή στις μέρες μας πολλά email προωθούν ύποπτες δραστηριότητες ή περιέχουν κάποιον ιο, τα προγράμματα επεξεργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (GMail, Yahoo!, Hotmail) αυτόματα φιλτράρουν τα εισερχόμενα μηνύματα ώστε να αποκλείσουν κακόβουλα email. Η ευαισθησία στις αγγλικές λέξεις είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ότι στις ελληνικές, ωστόσο προτείνουμε να αποφεύγετε λέξεις όπως «δωρεάν προσφορά»ή «εγγύηση».
Μην έχετε “χύμα” όλα τα email σας! Προσπαθήστε να ταξινομήσετε τα email σας με βάση κάποιο χαρακτηριστικό στην λίστα. Σκεφτείτε να στέλνετε newsletter, τα οποία ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Για παράδειγμα, αν έχετε μεσιτικό γραφείο, έχει νόημα να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε αγοραστές και ενοικιαστές. Αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα ή δραστηριοποιείστε στο ecommerce, μπορείτε να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε αυτούς που έχουν αγοράσει, σ’ αυτούς που έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον και στους υπόλοιπους.
Εάν το εταιρικό newsletter δεν διαβάζεται σωστά σε κινητές συσκευές, τότε έχετε θέμα. Πλέον, το 70% των emails ανοίγονται από κινητά και tablets (έρευνα της EmailMonday). Διαβάστε εδώ 10 συμβουλές για άνοιγμα των emails σε κινητές συσκευές
Όπως αναφέραμε και στο σημείο 3 πιο πάνω, το να προσωποποιείτε το newsletter σας είναι ένας αποδοτικός τρόπος για να σιγουρευτείτε ότι θα το ανοίξει ο παραλήπτης. Μην μείνετε μόνο στο όνομα του αποστολέα. Έρευνες έχουν δείξει ότι emails με προσωποποιημένο θέμα ή χαιρετισμό πχ. Αγαπητέ κε Νικολάου, έχουν 26% περισσότερες πιθανότητες να ανοίξουν, από αυτά που δεν έχουν.<
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Ρυθμίσεις
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπο μας για τη σωστή περιήγησή σου, την επικοινωνία, την παροχή εξατομικευμένου διαφημιστικού και άλλου περιεχομένου ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σου.
Είναι υποχρεωτικό να αποδεχτείς τα απαραίτητα cookies για να μπορείς να πλοηγηθείς στο site μας
Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργούν οι βασικές λειτουργίες αυτού του ιστότοπου, όπως η ασφαλής σύνδεση και το πόσο έχετε προχωρήσει σε μια παραγγελία.
Google Adwords και Google Analytics cookies
Τα cookies αυτά χρησιμοποιούνται για την προώθηση και διαφήμιση της «Εταιρείας» μας στο διαδίκτυο, και ανήκουν στην υπηρεσία Google Adwords – Display Advertising καθώς και στην εφαρμογή Google Analytics, η οποία συλλέγει στατιστικά στοιχεία. Ωστόσο, στην εφαρμογή της Google Analytics, γίνεται χρήση της δυνατότητας ανωνυμοποίησης της IP του επισκέπτη, έτσι ώστε να μην μπορεί να γίνει ταυτοποίηση της IP του εκάστοτε χρήστη και συνεπώς δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση του χρήστη.
Facebook Pixel cookie
To cookie αυτό χρησιμοποιείται για την προώθηση και διαφήμιση της «Εταιρείας» μας, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε στοιχεία απόδοσης της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας μας.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Διαβάστε περισσότερο για τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας εδώ