fbpx

Ανάλυση των χρωμάτων σε ένα Newsletter (συνέχεια)

Το Πράσινο μας παραπέμπει στη φύση, την οικολογία, την υγεία, την ασφάλεια και την ηρεμία. Ανάλογα με την απόχρωσή του μπορείτε να τονίσετε άλλες ιδιότητες, όπως το ανοιχτό πράσινο για τη φρεσκάδα και το σκούρο πράσινο για τη φιλοδοξία. Το Πράσινο χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση φυσικών προϊόντων και από εταιρείες που θέλουν να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς και από εκστρατείες που ωφελούν το περιβάλλον.

Μεταξύ άλλων, το πράσινο χρησιμοποιείται από την BP, το Android, το Animal Planet και τα Starbucks.

Χρησιμοποιήστε το πράσινο για:

  • οικολογικά προϊόντα
  • φάρμακα
  • φρούτα και λαχανικά

Το Μπλε αποπνέει εμπιστοσύνη, τη γνώση, την ικανότητα και την καθαριότητα. Επίσης, σε μεγάλο βαθμό σχετίζεται με το νερό, τον αέρα και τον ουρανό. Αυτός είναι ο λόγος που το μπλε χρησιμοποιείται συχνά από τις αεροπορικές εταιρείες, επιχειρήσεις τεχνολογίας και είδη καθαρισμού.

Εταιρείες όπως το Facebook, Twitter, LinkedIn, Skype, Ford, ORALB και η Nokia χρησιμοποιούν το μπλε χρώμα στα λογότυπα τους.

Χρησιμοποιήστε το μπλε για:

  • την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα σας
  • προωθώντας είδη καθαρισμού και τα φάρμακα
  • προϊόντα που σχετίζονται με το νερό και τον αέρα

Το Μαύρο είναι ένα ισχυρό, αλλά κλασικό και κομψό χρώμα που συχνά συνδέουμε με την πολυτέλεια, τη δύναμη και τον επαγγελματισμό.

Η Sony και η Honda χρησιμοποιούν το μαύρο χρώμα στα λογότυπα τους.

Χρησιμοποιήστε μαύρο για:

  • να ενισχύσετε την αποκλειστικότητα της μάρκας σας
  • προώθηση προϊόντων μόδας

Το Καφέ συνδέεται με τη φύση και την ειλικρίνεια αλλά και με τις σοκολάτες και τη ζεστασιά. Χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση φυσικών προϊόντων λόγω της σύνδεσής του με τη γη και τα δέντρα, αλλά και με τα εστιατόρια, τα καφέ και τα είδη διατροφής. Μαζί με το χρυσό που αποπνέει αποκλειστικότητα.

Μεταξύ άλλων, το καφέ χρησιμοποιείται από τις M & M, UPS και Louis Vuitton.

Χρησιμοποιήστε καφέ σε:

  • υπογραμμίσετε το φυσικό χαρακτήρα ενός προϊόντος
  • προώθηση καφετεριών και εστιατορίων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *