fbpx

Ανάλυση της βασικής δομής ενός επιτυχημένου newsletter

Η μαζική αποστολή email με τη μορφή newsletter είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους που εμπιστεύονται οι διαφημιστές για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους.

Και πολύ καλά κάνουν! Με την κατάλληλη στρατηγική η αποστολή newsletter είναι η ιδανική μέθοδος να προωθήσει μια εταιρεία τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και να επικοινωνήσει με τους πελάτες της.

Γνωρίζετε όμως τι θα έπρεπε να συμπεριλάβετε στα email σας, ώστε να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα; Εάν όχι, τότε ίσως χάνετε πολύτιμα κλικς και πωλήσεις.

Στο άρθρο αυτό θα εξετάσουμε τα στοιχεία που καλό θα ήταν να συμπεριλάβουμε στα newsletter μας ώστε να είναι πιο αποδοτικές οι καμπάνιες μας.

Μέρος Πρώτο: Βασικά στοιχεία του newsletter

Για πολλούς επαγγελματίες του χώρου, το «Όνομα Αποστολέα» και το «Θέμα» του email είναι περιττές λεπτομέρειες και δεν απαιτούν να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. Αυτό είναι μεγάλο ΛΑΘΟΣ, γιατί αυτές είναι οι πληροφορίες που βλέπουν πρώτα οι παραλήπτες, όταν λαμβάνουν ένα email από εσάς. Πολύ συχνά, από αυτές θα εξαρτηθεί το αν θα ανοίξουν να διαβάσουν το newsletter ή όχι.

Επομένως, αξιοποιήστε αυτά τα δύο πεδία ώστε να δώσετε την καλύτερη πρώτη εντύπωση.

Όνομα Αποστολέα: Επιλέξτε ένα όνομα, το οποίο θα είναι αναγνωρίσιμο από τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να είναι το όνομα της επιχείρησης, το δικό σας όνομα ή ο συνδυασμός των δύο. Για παράδειγμα, Γεώργιος Αναστασίου από Ηλεκτρονική Αθηνών. Ό,τι και να επιλέξετε, φροντίστε να είστε συνεπής και να μην το αλλάζετε, έτσι ώστε οι πελάτες σας να αναγνωρίζουν άμεσα την ταυτότητα του αποστολέα.

Θέμα Email: Σε γενικές γραμμές, το θέμα θα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό. Οι περισσότεροι αναγνώστες ρίχνουν μια γρήγορη ματιά στο θέμα, οπότε σιγουρευτείτε ότι θα τραβήξει το ενδιαφέρον με την πρώτη ανάγνωση. Προσπαθήστε να είστε σαφείς για το περιεχόμενο του newsletter και άμεσοι. Μην φοβηθείτε σε ορισμένες περιπτώσεις να το εμπλουτίσετε και με μία δόση χιούμορ. Μπορείτε ακόμα να διαβάσετε το άρθρο μας για το πως να κάνετε το θέμα του email σας πιο ελκυστικό.

Μέρος Δεύτερο: Λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά

Λογότυπο: Βοηθάει στο να αναγνωρίσουν οι πελάτες την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το email. Τοποθετήστε το στο πάνω μέρος του newsletter.

Πλοήγηση: Εάν το newsletter σας περιλαμβάνει πολλά άρθρα, καλό θα ήταν, για να βοηθήσετε τους αναγνώστες, να συμπεριλάβετε εσωτερικούς συνδέσμους στα άρθρα και μία βασική πλοήγηση στο πάνω μέρος.

Τίτλοι – Επικεφαλίδες : Σιγουρευτείτε ότι οι επικεφαλίδες που χωρίζουν το περιεχόμενό σας είναι διακριτοί από το σώμα του κειμένου. Δοκιμάστε διάφορες χρωματικές παραλλαγές και μεγέθη γραμματοσειράς.

Εικόνες: Οι εικόνες που συνοδεύουν το κείμενό σας θα πρέπει να είναι σχετικές και να εναρμονίζονται με την αισθητική του newsletter. Θυμηθείτε να προσθέσετε alt text (εναλλακτικό κείμενο) σε περίπτωση που δεν φορτώσουν αμέσως στο πρόγραμμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του πελάτη.

Προτροπή για αλληλεπίδραση: Οι αντιδράσεις των πελατών σας είναι πολύ σημαντικές, καθώς βοηθάνε στο να βελτιωθείτε σε τομείς που υστερείτε. Συμπεριλάβετε συνδέσμους για επικοινωνία και παρατηρήσεις στο κάτω μέρος.

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Σε άμεση συνάρτηση με το παραπάνω, είναι σημαντικό να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας να μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κ.α.) το περιεχόμενό σας, να επισκεφθούν τις εταιρικές σας σελίδες καθώς και να αφήσουν παρατηρήσεις και κριτικές.

Δείτε το στον browser: Συμπεριλάβετε σύνδεσμο στο newsletter σας για να ανοίξει η καμπάνια στον περιηγητή του παραλήπτη. Διαβάστε για την προσθήκη συνδέσμου web έκδοσης.

Ποιοτικό περιεχόμενο: Το περιεχόμενο του newsletter θα πρέπει να είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντα των πελατών σας και να τους βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων.

Χρωματική παλέτα: Οι χρωματικές αποχρώσεις της καμπάνιας θα πρέπει να συμβαδίζουν με το λογότυπο της επιχείρησης. Πειραματιστείτε με διάφορα χρώματα στο υπόβαθρο (πίσω από το κείμενο) και αφήστε κενά σε κατάλληλα σημεία, ώστε να είναι εύκολο στην ανάγνωση. Διαβάστε και το άρθρο μας για την επιλογή χρωμάτων στο newsletter.

Σύνδεσμοι στο footer: Σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (2003) θα πρέπει να υπάρχει ευδιάκριτος σύνδεσμος διαγραφής, όπου ο παραλήπτης θα διαγράφεται από τη λίστα μας διότι δεν επιθυμεί να λαμβάνει πλέον newsletter από εμάς.
Δείτε το εκπαιδευτικό βίντεο στο κανάλι μας στο YouTube.

Ελπίζουμε το άρθρο αυτό να σας φάνηκε χρήσιμο, ώστε στο μέλλον να κατασκευάζετε πιο αποδοτικά newsletter για την επιχείρησή σας. Όπως πάντα λέμε, πειραματιστείτε συνεχώς με τα αναφερόμενα στοιχεία και δείτε ποια λειτουργούν πιο καλά για εσάς!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *