fbpx

Αξίζει τον κόπο να ξαναστείλουμε μια καμπάνια;

Οι λόγοι που μία καμπάνια που στέλνετε δεν αποδίδει όσο θα περιμένατε είναι πολλοί. Ίσως το θέμα δεν προκαλεί το ενδιαφέρον, στέλνετε σε λάθος ώρα ή μπορεί να φταίει η ποιότητα της λίστας των συνδρομητών. Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να είναι το κοινό σας απασχολημένο και δεν ελέγχει τα email του συχνά. Σε όλες τις περιπτώσεις, η λύση είναι απλή: Επαναλάβετε την αποστολή της καμπάνιας.

Είναι αποδοτικό;

Έχουν γίνει πολλές έρευνες για την αποτελεσματικότητα των επαναλαμβανόμενων email και, σε γενικές γραμμές, φέρνουν αποτέλεσμα. Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Ένας πελάτης μας, αποφάσισε να δοκιμάσει να ξαναστείλει μία καμπάνια στο ίδιο κοινό, και άμεσα είδε αύξηση στην απόδοση κατά 54,7%. Το ποσοστό ανοίγματος κυμάνθηκε από 44% μέχρι 46% και παρατήρησε αύξηση στις πωλήσεις κατά 50%. Άξιζε λοιπόν τον κόπο.

Λόγοι για επανάληψη αποστολής

Η αύξηση του ποσοστού ανοίγματος είναι ένας βασικός λόγος για επαναληπτική καμπάνια, αλλά δεν είναι ο μόνος.

Το θέμα του μηνύματος είναι σημαντικός παράγοντας για το αν κάποιος θα ανοίξει το email ή όχι. Σύμφωνα με το Marketingsherpa, ένα πιο προσωπικό θέμα θα αυξήσει τα ποσοστά επιτυχίας κατά 40%. Δείτε σχετικά το άρθρο μας για προσωποποιημένα newsletters.

Έτσι, εάν στείλατε ένα email και δεν είχατε υψηλό ποσοστό ανοίγματος, αλλάξτε το θέμα, κάντε δοκιμές και ξαναστείλετε. Ένας καλός τρόπος να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη με την πρώτη ματιά αναλύεται εδώ. Αφορά την προεπισκόπηση που εμφανίζεται όταν κάποιος παραλαμβάνει ένα email.

Βασικοί κανόνες :

1) Στέλνετε μόνο στους συνδρομητές που δεν άνοιξαν την καμπάνια

Μην κάνετε το λάθος να ξαναστείλετε σε όλη τη λίστα. Διαχωρίστε την λίστα σας σε πιο εξειδικευμένες με τα άτομα που δεν άνοιξαν το newsletter.

2) Σωστός συγχρονισμός Πρέπει να είστε 100% σίγουροι ότι είχαν όλοι την δυνατότητα να δουν το newsletter σας. Αφήστε να περάσουν μερικές ημέρες πριν στείλετε ξανά.

Τα πλεονεκτήματα των επαναληπτικών αποστολών είναι πολλά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το χρησιμοποιείτε σε κάθε καμπάνια. Κάποιο ποσοστό δεν άνοιξε το email γιατί απλά δεν ενδιαφέρεται. Αν συνεχίσετε να του στέλνετε συνεχώς, θα διαγραφούν από την λίστα σας.

Επιλέξτε τις καμπάνιες για επαναποστολή προσεκτικά – κυρίως αυτές που επιδέχονται βελτίωση. Επίσης, παρακολουθήστε το ποσοστό διαγραφών ώστε να είστε σίγουροι ότι δεν εκνευρίζετε τους συνδρομητές σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *