fbpx

Δημιουργήστε τη λίστα των συνδρομητών σας με τη βοήθεια του Facebook

Στο Facebook Marketing συνήθως ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσει κανείς είναι οι Δυναμικές Διαφημίσεις (στοχευμένες προωθήσεις) . Είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος για άμεσα αποτελέσματα. Παρόλα αυτά υπάρχει κι ένας άλλος πολύ αποδοτικός τύπος διαφήμισης, ο οποίος και θα σας φέρει πωλήσεις αλλά και θα σας βοηθήσει στη δημιουργία της λίστας των email συνδρομητών σας.

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τη δημιουργία διαφήμισης LEAD, ή όπως την αποκαλεί στα ελληνικά το Facebook,  “Ανεύρεση Υποψηφίων Πελατών”.

Γιατί να χρησιμοποιήσει κανείς Διαφημίσεις LEAD;

Δεν χρειάζεται να προβάλουμε επιχειρήματα για το αν λειτουργεί αποτελεσματικά το email marketing. Ήδη γνωρίζετε ότι μπορείτε μέσω των newsletters που στέλνετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αλλά αν δεν χρησιμοποιείτε το Facebook για να χτίσετε την λίστα σας, τότε δεν εκμεταλλεύεστε στο έπακρο τα διαθέσιμα εργαλεία marketing. Οι άλλες καμπάνιες του Facebook είναι ικανές να αυξήσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, και φυσικά τις πωλήσεις, αλλά οι διαφημίσεις LEAD είναι ένας άμεσος τρόπος να εγγραφούν οι χρήστες στη λίστα σας!

Ας δούμε δύο λόγους που οι διαφημίσεις αυτές είναι ο ιδανικός τρόπος συλλογής emails

Οι φόρμες είναι ήδη συμπληρωμένες

Κάθε επαγγελματίας ξέρει πόσο δύσκολο είναι να σχεδιάσεις σωστά δομημένες φόρμες για συλλογή emails – είτε δεν συλλέγουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται είτε ο επισκέπτης μπερδεύεται από τις πολλές πληροφορίες και απομακρύνεται. Όταν ένας υποψήφιος πελάτης πατάει στην διαφήμιση Facebook, έχει ήδη γίνει η δουλειά μας, η φόρμα συμπληρώνεται αυτόματα με τα στοιχεία που έχει δημοσιεύσει στη δημοφιλή πλατφόρμα, όπως όνομα, τηλέφωνο, email.

Είναι συμβατές για κινητά

Οι διαφημίσεις Facebook είναι βελτιστοποιημένες για την καλύτερη εμφάνιση σε κινητές συσκευές, είναι γρήγορες και τέλος χρειάζονται ελάχιστο κόπο για να στηθούν.

Πώς να δημιουργήσετε διαφημίσεις LEAD.

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να στήσετε μία νέα καμπάνια εύρεσης υποψηφίων πελατών αλλά εάν δεν το έχετε ξανακάνει στο παρελθόν μπορεί να μπερδευτείτε.

Θα δούμε μαζί όλα τα βήματα και θα σας δείξουμε παραδείγματα έτσι ώστε να αποφασίσετε μόνος σας τί δουλεύει πιο καλά για την επιχείρηση σας.

Και όπως λέμε πάντα, οι συνεχείς δοκιμές είναι ο σύμμαχος μας.

Πρώτο Βήμα

Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε, είναι να εγκαταστήσετε στην ιστοσελίδα σας την εικόνα παρακολούθησης του Facebook (tracking pixel).

Αυτό θα σας δώσει την δυνατότητα να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας σας με βάση την συμπεριφορά του κοινού σας ανά συσκευή (desktop, κινητά).

Στη συνέχεια, εισέλθετε στο Facebook λογαριασμό σας και πηγαίνετε στην Διαχείριση διαφημίσεων. Πατήστε «Δημιουργία Διαφήμισης» και επιλέξτε το «Ανεύρεση Υποψηφίων Πελατών» ή στα αγγλικά Lead Generation. Εισάγετε ένα όνομα για την καμπάνια σας και προχωρήστε στο επόμενο βήμα όπου δημιουργούμε το στοχευμένο κοινό που απευθυνόμαστε.

Στοχεύστε το κατάλληλο κοινό

Στη δημιουργία κοινού έχετε τη δυνατότητα να το παραμετροποιήσετε όπως θέλετε, ανά ηλικία, ανά περιοχή ή ανά εισόδημα για παράδειγμα.

Μπορείτε να ξεκινήσετε από το μηδέν και να φτιάξετε το κοινό σας ή να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες των στοχευμένων κοινών (αν έχετε σωστά εγκατεστημένο το tracking pixel).

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες που:

  • Έχουν ήδη αγοράσει από την σελίδα σας
  • Έχουν επισκεφθεί τη σελίδα σας σε ένα εύρος χρόνου (π.χ. τις τελευταίες 30 ημέρες)
  • Έχουν μείνει κάποιο χρόνο σε συγκεκριμένη σελίδα

Φυσικά, από εδώ μπορείτε να κάνετε πιο συγκεκριμένο το κοινό, για παράδειγμα μόνο γυναίκες ηλικίας 18-24.

Είδος διαφήμισης

Το επόμενο βήμα είναι το είδος της διαφήμισης που θα τρέξετε. Το Facebook προσφέρει τα εξής:

  • Carousel (κυλιόμενες εικόνες)
  • Μία εικόνα
  • Ένα βίντεο
  • Slideshow (παρουσίαση)

Ανάλογα με τους στόχους σας, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα παραπάνω – αλλά το carousel είναι μία μίξη από κυλιόμενες εικόνες ή videos τα οποία κεντρίζουν την προσοχή του επισκέπτη ανάμεσα σε πολλές διαφημίσεις με εικόνες.

Δείτε τις προδιαγραφές των διαφημίσεων για καθεμία

Διαφήμιση με μία εικόνα

  • Ανέβασμα εικόνων
  • 1200 x 628 pixels, αναλογία εικόνα 1.91:1
  • Αποφυγή overlay κειμένου

Διαφήμιση με video

  • Υποστήριξη .mov, .mp4 ή .gif αρχείων
  • 2.3 GB μέγιστο μέγεθος
  • 720p+ ανάλυση, αναλογία οθόνης (16:9)
  • Διάρκεια: Κάτω από 60 λεπτά

Προδιαγραφές Slideshow

  • Εικόνες ή βίντεο υψηλής ανάλυσης
  • Αναλογία οθόνης (16:9)
  • Διάρκεια: Κάτω από 50 δευτερόλεπτα

Προδιαγραφές Carousel

  1. Φωτογραφία
  • Αυτόματη τοποθέτηση εικόνων από την ιστοσελίδα (επιλεγόμενο πεδίο)
  • 1080×1080 pixels, αναλογία εικόνας 1:1
  • Αποφυγή overlay κειμένου

2. Slideshow

  • Εικόνες ή βίντεο υψηλής ανάλυσης
  • Διάρκεια: Κάτω από 50 δευτερόλεπτα

3. Video

  • .mp4 ή .mov (επιτρέπονται και τα GIFs)
  • 720p+ ανάλυση, αναλογία 1:1
  • 2.3 GB μέγιστο μέγεθος αρχείου
  • Διάρκεια: Κάτω από 60 λεπτά

Ερωτήματα

Τα ερωτήματα θα πρέπει να περιλαμβάνουν το ελάχιστο, το email και το πλήρες όνομα, αλλά δεν δεσμεύεστε σε αυτά μόνο.

Μπορείτε να ζητήστε κι άλλα στοιχεία για τον επισκέπτη, όπως τηλέφωνο, φύλο, θέση εργασίας ακόμα και το αν είναι έγγαμος ή όχι.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, το καλύτερο είναι ότι πολλά από αυτά τα πεδία θα είναι συμπληρωμένα αυτόματα, εάν ο χρήστης έχει ανανεωμένο προφίλ στο Facebook.

Φυσικά, δεν είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε όλα τα ερωτήματα που σας παρέχει η πλατφόρμα, επικεντρωθείτε στα απαραίτητα που πρέπει να ξέρετε, ανάλογα με το είδος της προώθησης που κάνετε.

Πολιτική Απορρήτου

Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο στους όρους χρήσης της σελίδας σας. Οι χρήστες σας εμπιστεύονται με την δημοσιοποίηση των προσωπικών τους δεδομένων, ότι δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτους. Και η πολιτική του Facebook απαγορεύει ρητά την πώληση των λιστών αυτών.

Τέλος, συμπεριλάβετε στο τέλος έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας, και θα δείτε νέους επισκέπτες και φυσικά υποψήφιους πελάτες.

Πηγή: campaignmonitor.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *