fbpx

Δημιουργήστε επαγγελματική υπογραφή email για τα newsletter σας!

Καθημερινά, δεχόμαστε πολλές ερωτήσεις από τους πελάτες μας που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Emailsystem, για το πώς μπορούν να βελτιώσουν τα emails που στέλνουν στους συνδρομητές, ώστε να φαίνονται επαγγελματικά και να τραβούν την προσοχή των παραληπτών τους. Ένα από τα στοιχεία που πρέπει να προσέχουν όταν δημιουργούν ένα newsletter είναι και το κομμάτι της υπογραφής email.

Γιατί είναι πολύ σημαντικό τα email σας να έχουν υπογραφή;

1. Αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας.

2. Δείχνουν επαγγελματισμό και αξιοπιστία.

3. Διευκολύνεται η επικοινωνία με τους πελάτες σας.

4. Διευρύνεται το κοινό που σας ακολουθεί στα social media.

Πιο αναλυτικά, η υπογραφή email (αγγλιστί email signature) αποτελεί κυρίως για όσους ασχολούνται με το email marketing ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της επαγγελματικής τους εικόνας. Δείχνει ακριβώς ποιος είστε! Θα λέγαμε ότι είναι η ψηφιακή επαγγελματική σας κάρτα.  Δεν αντιπροσωπεύει μόνο εσάς και τη δουλειά σας ή την επιχείρηση σας, αλλά σας βοηθάει να γνωστοποιήσετε στους παραλήπτες- πελάτες σας τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, για παράδειγμα τους ωθεί να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας ή να σας πάρουν τηλέφωνο.

Αυτό που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι μια καλή υπογραφή email που έχει σχεδιαστεί σωστά, τραβάει την προσοχή των παραληπτών σας και προσδίδει επαγγελματισμό και αξιοπιστία. Μπορεί για κάποιους το email signature να αποτελεί λεπτομέρεια, θεωρώντας πολύ πιο σημαντικό το περιεχόμενο του newsletter, ωστόσο τα πάντα έχουν σημασία όταν μιλάμε για marketing! Το θέμα του email, το κυρίως κείμενο, οι εικόνες, τα links, η υπογραφή email: όλα πρέπει να είναι προσεγμένα, όχι τέλεια αλλά επιμελημένα, ώστε να δείχνουν στους παραλήπτες σας ότι έχουν να κάνουν με επαγγελματίες.

Εάν θέλετε οι συνδρομητές-πελάτες σας να αλληλεπιδρούν με τα emails που τους στέλνετε, π.χ. να επισκέπτονται το e-shop σας, να καλούν στα τηλέφωνα επικοινωνίας, να σας στέλνουν email ή να κάνουν αγορές είναι σημαντικό να σχεδιάσετε μια υπογραφή email που θα τους κάνει τη ζωή εύκολη! Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε κάποια βασικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε ένα email signature, ποια στοιχεία είναι καλό να προσθέσετε και ποια να μη συμπεριλάβετε, ώστε να έχετε το ιδανικό αποτέλεσμα, αλλά και πώς θα δημιουργήσετε την ιδανική υπογραφή email, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Emailsystem.

 

Πώς θα φαίνεται η υπογραφή email μου επαγγελματική;

1. Κρατήστε την υπογραφή απλή

Μια επαγγελματική υπογραφή email θα πρέπει να περιέχει μόνο τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Καλό είναι να μην ξεπερνάει τις 3-4 γραμμές. Είναι σημαντικό να βάλετε το όνομα σας ή έναν υπεύθυνο επικοινωνίας εάν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σε περίπτωση που δεν θέλετε, δώστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Μπορείτε να βάλετε το όνομα της εταιρείας ή της ιστοσελίδας σας με έναν υπερσύνδεσμο, το email σας, τη διεύθυνση της επιχείρησης σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

 

2. Προσθέστε μια φωτογραφία

Αν θέλετε να προσδώσετε στα email σας επαγγελματισμό και αξιοπιστία, είναι καλό να προσθέσετε μια φωτογραφία σας. Τι θα πρέπει να προσέξετε; Να είναι καθαρή, υψηλής ποιότητας και φυσικά να δείχνει εσάς, να είναι δηλαδή αληθινή!

Εάν δε θέλετε να βάλετε δική σας φωτογραφία, σκεφτείτε να προσθέσετε οπωσδήποτε το λογότυπο της επιχείρησης σας ή της ιστοσελίδας σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και το brand της επιχείρησης σας.

 

3. Προσθέστε τα κουμπιά με τα social media

Ζούμε στο 2019! Τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Είναι πολύ σημαντικό να βάλετε συνδέσμους με τα social media της επιχείρησης σας, ώστε οι χρήστες να κάνουν like στην αντίστοιχη σελίδα σας στο Facebook ή στο Instagram και γιατί όχι με αυτόν τον τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί σας . Δείτε και την παρακάτω υπογραφή email, όπως την δημιουργήσαμε στην πλατφόρμα του Emailsystem.

 

 

 

 

 

4. Βάλτε ένα κουμπί προτροπής (CTA)

Είναι σημαντικό να προσθέστε ένα κουμπί CTA (Call-to-action). Mε αυτόν τον τρόπο θα πείσετε τους παραλήπτες σας να προβούν σε μια ενέργεια άμεσα. Μπορείτε να τους προτρέψετε να κάνουν μια κλήση, να διαβάσουν ένα άρθρο στο blog σας ή να κλείσουν ένα ραντεβού.

Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε οι συνδρομητές σας να προβούν σε αγορές, μπορείτε να προσθέσετε στην υπογραφή email ένα κουμπί που να γράφει «Επισκεφτείτε το e-shop μας» ή αν θέλετε να κατεβάσουν ένα κατάλογο με τα νέα σας προϊόντα μπορείτε να βάλετε ένα κουμπί που θα γράφει «Κατεβάστε το νέο μας κατάλογο».  Δείτε και τα παρακάτω παραδείγματα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Δώστε προσοχή στα χρώματα και τις γραμματοσειρές

Η email υπογραφή δεν είναι το κατάλληλο σημείο του newsletter για πειραματισμούς τέτοιου είδους. Προτιμήστε απλές γραμματοσειρές και χρώματα που αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση σας και ταιριάζουν με το λογότυπο σας. Μην κάνετε υπερβολές όμως! Το email signature θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο, απλό και περιεκτικό.

Σε περίπτωση που θέλετε να πάρετε και άλλες ιδέες, μπορείτε να επισκεφτείτε και σελίδες που αφορούν την δημιουργία email signature, όπως είναι το WiseStamp, το newoldstamp,  και το htmlsig.

 

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε την ιδανική υπογραφή χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Emailsystem;

α) Στην πλατφόρμα του Emailsystem έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας email signature γρήγορα και εύκολα. Κατά τη διαδικασία δημιουργίας μιας email καμπάνιας, χρησιμοποιώντας τον editor έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε από το μενού αριστερά τα στοιχεία που θέλετε. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να σύρετε το αντίστοιχο κουμπί της «Επικοινωνίας» από το αριστερό μενού και να το τοποθετήσετε στο newsletter σας όπως φαίνεται παρακάτω, στο σημείο που εσείς επιθυμείτε (Εικόνα 1).

 

 

 

 

 

β) Στη συνέχεια, εφόσον έχετε εισάγει το αντίστοιχο block μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία που θέλετε να έχει η υπογραφή σας, να προσθέσετε την φωτογραφία ή το λογότυπο της επιχείρησης σας, καθώς και τα εικονίδια από τα social media στα οποία διαθέτετε λογαριασμό ως εταιρεία (Εικόνα 2).

 

 

 

 

 

γ) Όπως θα διαπιστώσετε, τα διάφορα στοιχεία εμφανίζονται με μια προκαθορισμένη σειρά στον editor. Δηλαδή, πρώτα εμφανίζεται η εικόνα ή το λογότυπο, έπειτα τα στοιχεία επικοινωνίας και τέλος τα κουμπιά με τα social media. Από το πλαϊνό μενού, μπορείτε να αλλάξετε την σειρά εμφάνισης του logo, των στοιχείων επικοινωνίας ή των κουμπιών για τα social media. Δηλαδή μπορείτε να βάλετε για παράδειγμα πρώτα τα στοιχεία επικοινωνίας σας και έπειτα το λογότυπο ή τα social media.

Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να παραλείψετε κάποιο από αυτά και να το αφήσετε κενό. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να μην υπάρχει λογότυπο. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε ποια εικονίδια των social media θέλετε να εμφανίζονται. Ενδεχομένως, να έχετε μόνο Facebook και να μη θέλετε να εμφανίζονται τα υπόλοιπα social. Έχετε πολλές επιλογές, όσον αφορά τη δομή της email υπογραφής σας (Eικόνα 3).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συμπερασματικά

Μπορεί η υπογραφή email να μην είναι το πιο καθοριστικό στοιχείο στο newsletter που θα στείλετε στους συνδρομητές σας, αλλά και αυτό μπορεί να επηρεάσει τη γενικότερη εικόνα που έχουν οι συνδρομητές σας για εσάς ή την επιχείρηση σας, ειδικότερα αν αναλογιστούμε πόσα ανυπόγραφα email λαμβάνουν καθημερινά. Γενικότερα, όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα μας άρθρα, δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές! Αυτό που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι ακόμα και στο κομμάτι της υπογραφής email θα πρέπει να δοκιμάζετε διάφορες εναλλακτικές όσον αφορά το σχεδιασμό της υπογραφής και να δείτε τελικά τι αποδίδει καλύτερα και τι όχι ανάλογα, με το είδος της επιχείρησης σας και τον επαγγελματικό κλάδο στον οποίο ανήκετε.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *