fbpx

Email εναντίον social media


Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στο email για τις λειτουργίες τους, όπως το μήνυμα καλωσορίσματος, επιβεβαίωσης, αλλαγής του κωδικού κτλπ. Εξάλλου, είναι απαραίτητο να έχεις διεύθυνση email για να μπορέσεις να εγγραφείς είτε στο Facebook είτε στο twitter κ.α.

Παγκοσμίως, 2,6 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν email, αριθμός διπλάσιος από τους ενεργούς χρήστες τη μέρα του twitter και του facebook μαζί. Αυτό μας δείχνει την ευκαιρία για τους marketers να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους μέσω αποστολής newsletter. Εξάλλου, το email είναι κατά 40 φορές πιο αποτελεσματικό στο να βρεις νέο πελάτη απ’ ότι τα social media.

Η μεγαλύτερη διαφορά του να στείλεις ένα email με το να δημοσιεύσεις κάτι στα social media, είναι ότι το μήνυμα μας θα το λάβουν σχεδόν όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες ενώ στην άλλη περίπτωση όχι. Επίσης, το email θα μείνει (μέχρι να διαγραφεί) ενώ η ανάρτηση είναι στιγμιαία και θα λήξει.

Εκμεταλλευτείτε τα social media

Το ιδανικότερο είναι να χρησιμοποιούμε τα social media ως έναν έξτρα τρόπο προβολής κι όχι να αντικαταστήσει τις email καμπάνιες μας. Θυμηθείτε το MySpace, είναι μία απόδειξη ότι ακόμα και τα δημοφιλέστερα social media μέσα μπορεί να εγκαταλειφθούν με τον καιρό.

Παρόλο που τα social media έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρόκειται για ένα επαναστατικό και μοντέρνο εργαλείο προώθησης. Και ακόμα καλύτερα, είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με το email. Μπορείτε κάλλιστα στην υπογραφή σας στο newsletter σας, να συμπεριλάβετε links προς τους social media λογαριασμούς σας.

Επιπρόσθετα, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι καταπληκτικά στο να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας με άμεσο τρόπο. Το email marketing θα βοηθήσει να ισχυροποιηθεί αυτή η σχέση, τόσο βραχυπρόθεσμαόσο και μακροπρόθεσμα.

Επικεντρωθείτε και στα δύο

Το να δραστηριοποιηθείς και στο email marketing και στα social media μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο, όμως αυτά τα δύο μπορούν να πάνε χέρι-χέρι.
Εξάλλου, και τα δύο αποτελούν εργαλεία πολύ δυνατά που στοχεύουν σε αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις.

Θα πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα δύο εργαλεία αυτά και να μην ανταγωνίζεται το ένα το άλλο. Όταν επιτευχθεί η ισορροπία αυτή, τότε θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη και την επισκεψιμότητα σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *