fbpx

Η απλότητα κερδίζει τον αναγνώστη στο email marketing

Posted on by EmailSYSTEM | Email

Πολλές φορές στην προσπάθεια μας να συντάξουμε το ιδανικό email, αποθαρρυνόμαστε. Μελέτες έχουν δείξει ότι το ποσοστό ανοίγματος είναι κάτω από 24%, έτσι οι πιθανότητες είναι εναντίον μας. Πώς λοιπόν θα αυξήσουμε τα ποσοστά των χρηστών που θα το ανοίξουν και θα ενδιαφερθούν για τις υπηρεσίες ή προϊόντα μας; Το κλειδί είναι στην απλότητα.

Ο κανόνας του ΕΝΟΣ

Σκεφτείτε την τελευταία μεγάλη ηλεκτρονική καμπάνια που λάβατε. Ήταν μακροσκελής, με πολλές παραγράφους και την διαβάσατε από την αρχή μέχρι τέλους; Δεν νομίζω.

Για να είναι πετυχημένη μία καμπάνια, θα πρέπει να έχει Ένα στόχο. Ένα κοινό. Μην ξεχνάτε, έχετε 8,25 δευτερόλεπτα να αποσπάσετε την προσοχή του αναγνώστη και να τον προτρέψετε να προβεί σε περαιτέρω ενέργειες.

Κατά την αποστολή ενός newsletter, πρέπει πάντα να έχετε στο μυαλό σας ένα ξεκάθαρο στόχο. Αν ο στόχος σας είναι να υπενθυμίσετε στον αναγνώστη για ένα προϊόν στο καλάθι αγορών τους ή ένα απλό μήνυμα καλωσορίσματος, κάθε στοιχείο του newsletter πρέπει να υποστηρίζει αυτόν τον στόχο.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι περισσότεροι αναγνώστες παραλείπουν τις εισαγωγές, γι’ αυτό να είστε σύντομοι και περιεκτικοί στην εισαγωγή αλλά και στο υπόλοιπο email. Η ευθύτητα παίζει σημαντικό ρόλο και δείχνει στον αναγνώστη ότι εκτιμάτε τον πολύτιμο χρόνο τους.

Ανεξαρτήτως σε ποιο κοινό απευθύνεστε, σίγουρα θα έχετε πελάτες με διαφορετικές ανάγκες. Έτσι είναι απαραίτητο να διαχωρίσετε τη λίστα σας ώστε να στείλετε email στοχευμένα.

Η παρακάτω καμπάνια της Clinique είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για τον κανόνα του ΕΝΟΣ. Είναι απόλυτα στοχευμένη σε ένα κοινό, ενήλικες άντρες, που έχουν κοινό ενδιαφέρον, την περιποίηση της επιδερμίδας για το καλοκαίρι.

Το μέγεθος μετράει

Μελέτη της Boomerang έδειξε ότι τα emails που κυμαίνονται από 50 έως 125 λέξεις, έχουν τα καλύτερα ποσοστά απόκρισης, λίγο πάνω από 50%. Έτσι, τα newsletter αυτά είναι άμεσα και σύντομα, που επιτρέπουν τον αναγνώστη να αφομοιώσει τις πληροφορίες γρήγορα και να απαντήσει. Εάν υπερβείτε τις 125 λέξεις, μέχρι τις 2000, θα έχετε ποσοστό απόκρισης 35% (σύμφωνα πάντα με την έρευνα). Το 80% των παραληπτών που ανοίγουν το email, δεν το διαβάζουν, απλά του ρίχνουν μία βιαστική ματιά. Ακολουθώντας τον κανόνα του ΕΝΟΣ, επικεντρώνεστε στην ουσία, εξαλείφοντας την πιθανότητα να αγνοήσουν αυτά που γράφετε.

Χρησιμοποιήστε απλά ελληνικά

Οι συνδρομητές σας έχουν ανάγκη για ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπουν στον κόπο να διαβάσουν προσεκτικά και να βγάλουν άκρη. Για αυτό να είστε απλοί και άμεσοι.

Ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πολύπλοκου email είναι η αίτηση για ερευνητικά κονδύλια ενός Βρετανού καθηγητή. Στην αίτηση του αναφέρει «Η γνωστική μέτρηση των καταναλωτικών κριτηρίων για τις τιμές των παραμέτρων του κατασκευαστή στην υφή του μπισκότου.» Μετάφραση;  Ήθελε να μελετήσει πώς η υφή του μπισκότου επηρεάζει την απόλαυση της κατανάλωσης ενός μπισκότου.

Προσοχή πριν στείλετε την καμπάνια σας

Αφού ετοιμάσετε το email σας, είναι σημαντικό να ελέγξετε το πώς φαίνεται σε διάφορες συσκευές και κινητά. Το 70% των καταναλωτών, σβήνουν αμέσως το email αν δεν φαίνεται σωστά στο κινητό τους. Γι’ αυτό όπως λέμε πάντα, κάντε συνεχώς δοκιμές.

Στο Emailsystem μπορείτε να επιλέξετε από μία συλλογή με έτοιμα templates, τα οποία είναι πλήρως λειτουργικά και σε κινητές συσκευές.

Πηγή: emailonacid.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας