fbpx

Κάντε ευκολότερο το διάβασμα των email σας

Σας έχει συμβεί ποτέ το εξής; Στέλνετε ένα newsletter με πληροφορίες για μία υπηρεσία ή ένα προϊόν. Είστε 100% σίγουροι ότι απαντήσατε όλες τις σχετικές ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν. Όμως συνεχίζετε να παίρνετε απαντήσεις με ερωτήσεις στα θέματα που καλύψατε στο email.

Γιατί οι περισσότεροι δεν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν το email;

Πριν απογοητευτείτε και πείτε ότι ο κόσμος δεν διαβάζει πλέον, αναρωτηθείτε εάν από τη μεριά σας τους το κάνατε εύκολο. Εξάλλου, αυτό που θέλουμε είναι να το διαβάσουν οι παραλήπτες και να προβούν σε αγορά και όχι να το αγνοήσουν και να το διαγράψουν. Και στο διάβασμα στον υπολογιστή, οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές από το να διαβάζεις ένα βιβλίο ή μία εφημερίδα.

Δείτε κάποιες συμβουλές για να κάνετε τα newsletter σας ευανάγνωστα και δελεαστικά για να προβεί ο παραλήπτης σε αγορά της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας.

Αρχικά, απαντήστε στο εξής: “Τι δράση θέλετε να λάβει ο αναγνώστης;”

Πολλές φορές ο λόγος που οι άνθρωποι αγνοούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι επειδή υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες σε αυτά.

Σκεφτείτε πόσο συχνά ελέγχετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ενώ βρίσκεστε στο σούπερ μάρκετ ή στο διάστημα μεταξύ επαγγελματικών συναντήσεων. Δεν είναι πολύς χρόνος για να ψάχνετε ανάμεσα σε μεγάλο όγκο πληροφοριών.

Ζητώντας απάντηση στην ερώτηση “Ποια ενέργεια θέλετε να λάβει ο αναγνώστης;” εστιάστε στον εαυτό σας, ώστε να συμπεριλάβετε μόνο πληροφορίες που προκαλούν τον αναγνώστη να αναλάβει δράση.

Διατηρήστε το περιεχόμενό σας συνοπτικό και εύκολο στη γρήγορη σάρωση.

Τώρα που το newsletter σας εστιάζει και οδηγεί προς ένα συγκεκριμένο στόχο, θα πρέπει να το παρουσιάσετε με τρόπο που να είναι εύκολο για τον αναγνώστη να το καταλάβει.

Οι χρήστες συνήθως βλέπουν στα γρήγορα το mail προτού το διαβάσουν. Αν το περιεχόμενο του μηνύματος φαίνεται να τον εκφοβίζει … Διαγραφή!

Κρατήστε το περιεχόμενο συνοπτικό και βάλτε τις πιο σημαντικές πληροφορίες επάνω. Κάντε το κείμενο του μηνύματος σας να είναι εύκολο σε μια γρήγορα ματιά χρησιμοποιώντας σύντομες προτάσεις και διαχωρίστε μεγάλα τμήματα κειμένου σε σύντομες παραγράφους. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σημεία των κουκίδων κατά την δημιουργία λίστας.

Πόσο μεγάλο θα πρέπει να είναι το email σας;

  • Ένας καλός κανόνας: εικόνα, παράγραφος και πρόσκληση για δράση.
  • Η εικόνα πρέπει να είναι σχετική με το θέμα του newsletter σας. Επιλέξτε μια εικόνα που δείχνει τί μπορεί να αναμένει ο αναγνώστης, να αισθανθεί ή να βιώσει εάν λάβει τη δράση που θέλετε να ακολουθήσει.
  • Χρησιμοποιήστε έναν τίτλο για να τραβήξετε την προσοχή του αναγνώστη. Το κείμενο της επικεφαλίδας πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το σώμα του κειμένου για να τραβήξει την προσοχή. Χρησιμοποιήστε γραμματοσειρά 22 σημείων.
  • Βεβαιωθείτε ότι η έκκλησή σας για δράση ξεχωρίζει. Χρησιμοποιήστε ένα κουμπί ή ένα λευκό κενό γύρω από τον σύνδεσμο σας.

Χρησιμοποιήστε ένα πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανταποκρίνεται στα κινητά.

Εάν δεν είναι εύκολο για τον αναγνώστη σας να βλέπει το email σας, ειδικά σε μια κινητή συσκευή, έχετε πρόβλημα.

Ένα πρότυπο email που ανταποκρίνεται στα κινητά αποκρίνεται στη συσκευή στην οποία διαβάζεται. Είτε βρίσκεστε σε κινητό τηλέφωνο, tablet ή επιτραπέζιο υπολογιστή, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το email σας φαίνεται υπέροχο και είναι εύκολο να το διαβάσετε.

Το EmailSYSTEM διαθέτει μια πλήρη επιλογή προτύπων με δυνατότητα απόκρισης σε κινητά, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι το μήνυμά σας φαίνεται εξαιρετικά – σε οποιαδήποτε συσκευή.

Περίληψη:

  • Κρατήστε το email σας εστιασμένο σε ένα στόχο
  • Χρησιμοποιήστε μια εικόνα που υποστηρίζει το περιεχόμενό σας
  • Κάντε το κείμενο σας εύκολο στο βιαστικό διάβασμα (σάρωση)
  • Χρησιμοποιήστε σύντομες προτάσεις
  • Διαχωρίστε τις παραγράφους
  • Χρησιμοποιήστε bullets
  • Βεβαιωθείτε ότι η έκκλησή σας για δράση ξεχωρίζει

Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να δείτε τί επιπτώσεις έχει στα συνολικά σας αποτελέσματα. Και ίσως δεν θα αναρωτιέστε πλέον, γιατί ο κόσμος δεν διαβάζει στις μέρες μας τα emails.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *