fbpx

Κατασκευή Newsletter

Δωρεάν Δοκιμή

Ο ρόλος των χρωμάτων σε ένα newsletter

Posted on by EmailSYSTEM | Email

Ορισμένα χρώματα λειτουργούν καλύτερα από άλλα σε συγκεκριμένα πλαίσια. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες ένα χριστουγεννιάτικο θέμα διαφήμισης σε ροζ και πορτοκαλί;

Δεν θα εκπλαγείτε αν μάθετε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών αναφέρουν ότι το χρώμα είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την επιλογή τους για αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Για το λόγο αυτό πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν επιλέγετε τα χρώματα για τα newsletter σας.

Οι συζητήσεις σχετικά με την έννοια του χρώματος είναι σχεδόν τόσο παλιές όσο και του χρόνου, αλλά η επιστημονική προσέγγιση για την θεωρία του χρώματος που ξεκίνησε τον 18ο αιώνα με την ανακάλυψη του Νεύτωνα του πρίσματος φωτός. Η επίδραση του χρώματος στα ανθρώπινα συναισθήματα εξετάστηκε από τον Γκαίτε το 1810 στο “The Science of Colour”.

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων

Κάθε χρώμα έχει τα δικά του συναισθήματα αλλά συχνά ποικίλλουν σε διαφορετικές περιοχές. Για παράδειγμα, το λευκό συνδέεται με την καθαριότητα και την αθωότητα στη Δύση αλλά με την κακή τύχη στην Ασία.

Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο θα πρέπει πάντα να εξετάσετε τι είδους συναισθήματα προσπαθείτε να δείξετε στους συνδρομητές σας. Θέλετε να χρησιμοποιήσετε το συναρπαστικό κόκκινο, χαρούμενα κίτρινα ή χαλαρωτικές μπλέ αποχρώσεις; Μερικές φορές θα πρέπει επίσης να εξετάσει κανείς ποιο είναι το κοινό του, δεδομένου ότι οι άνδρες και οι γυναίκες έχουν συχνά διαφορετικές προτιμήσεις, όταν πρόκειται για τα χρώματα. Εάν στείλετε ένα ενημερωτικό δελτίο για γυναίκες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο μαλακό παστέλ αντί ισχυρότερα χρώματα όπως ίσως θα κάνατε με τους άνδρες.

Ακριβώς κάθε γνωστή μάρκα που μπορείτε να σκεφτείτε χρησιμοποιεί χρώματα για να επηρεάσει τα συναισθήματα. Μεταξύ των κορυφαίων 100 brands στον κόσμο, το 33% από αυτά χρησιμοποιούν το μπλε σε λογότυπά τους, το κόκκινο στο 29%, μαύρο ή αποχρώσεις του γκρι σε 28% και κίτρινο στο 13%.

Το Κόκκινο είναι ένα πολύ ισχυρό και έντονο χρώμα. Συνδέεται με τη δύναμη, την ενέργεια και την αγάπη, αλλά και με τον κίνδυνο. Είναι καλό στο να τραβάει την προσοχή και γι ‘αυτό χρησιμοποιείται για να επικοινωνούνται σημαντικά μηνύματα για γρήγορες αποφάσεις, όπως το “ΣΤΟΠ”. Επίσης χρησιμοποιείται ευρέως στις πωλήσεις.

Εταιρείες όπως η Coca-Cola, Red Bull, McDonald ‘s και H & M χρησιμοποιούν κόκκινο για τους λόγους αυτούς.

Χρησιμοποιήστε το κόκκινο στις καμπάνιες σας για να:

προσελκύσετε την προσοχή των συνδρομητών
να τους παρακινήσετε να αναλάβουν δράση
να ενημερωθούν για τις πωλήσεις ή ειδικές προσφορές

Το Κίτρινο είναι σχετικό με την ευτυχία, την ενέργεια, τον ήλιο και την αισιοδοξία. Συχνά χρησιμοποιείται για δοθεί προσοχή, ειδικά σε παραθέσεις με τετράγωνα. Με το κίτρινο όλοι αισθάνονται άνετα και γι ‘αυτό το βλέπουμε συχνά στα φυλλάδια διακοπών.

Η ΙΚΕΑ, η Shell, η Nikon και άλλοι συμφωνούν ότι το κίτρινο λειτουργεί καλά.

Χρησιμοποιήστε το κίτρινο στις καμπάνιες σας για να:

προώθηση διακοπών
να τραβήξετε την προσοχή
προϊόντα για τα παιδιά

Το Πορτοκαλί καταφέρνει να συμπεριλάβει τις δύο ιδιότητες που έχουμε ήδη αναφέρει, συνδυάζοντας την ενέργεια του κόκκινου και την ευτυχία του κίτρινου και γι ‘αυτό συχνά συνδέεται με τη διασκέδαση και τη νεολαία. Το πορτοκαλί έχει επίσης επίδραση στην όρεξη, καθιστώντας το μια κοινή επιλογή μεταξύ των εμπορικών σημάτων στον τομέα των τροφίμων και ποτών.

Απλά ρωτήστε τη Fanta, την Orange και το Amazon τί σκέφτονται για πορτοκαλί.

Χρησιμοποιήστε πορτοκαλί στις καμπάνιες σας για να:

προωθήσετε τα είδη διατροφής
προκαλέσετε θετική ενέργεια, διασκέδαση, ζεστασιά και χαρά

Σε επόμενο άρθρο θα μιλήσουμε για τα υπόλοιπα βασικά χρώματα

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας