fbpx

Email Marketing Περιεχόμενο Newsletter

Δωρεάν Δοκιμή

Πέρα από τη διαφήμιση: Εμπλουτίστε τις email καμπάνιες σας με στοχευμένο περιεχόμενο!

Posted on by Δημήτρης Κρόγγος | Email

Το ότι το email είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, είναι ήδη γνωστό. Πέρα όμως από τις διαφημιστικές προωθήσεις, το Email Marketing είναι ένα ιδανικό μέσο για να μοιραστείτε περιεχόμενο, το οποίο συνδέεται με τις ανάγκες και προσδοκίες του κοινού σας. Παρακάτω θα δείτε, γιατί είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε στις αποστολές των email σας περιεχόμενο που δεν αφορά μόνο σε διαφημιστικές προωθήσεις καθώς και ιδέες για το τι είδους στοχευμένο περιεχόμενο μπορείτε να μοιραστείτε με τους συνδρομητές σας!

Οι νέες προκλήσεις

Όχι πολλά χρόνια πριν, η κατασκευή μιας ιστοσελίδας ήταν αρκετή για να αυξήσει τη δημοτικότητα, το πελατολόγιο και τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Όχι πια. Σήμερα, μια επιχείρηση πρέπει να φροντίσει η ιστοσελίδα της να είναι responsive για φορητές συσκευές και να είναι παρούσα στα social media. Παράλληλα πρέπει να ενσωματώσει και να χρησιμοποιεί το Digital Marketing σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, από το email έως τις μηχανές αναζήτησης (SEO και SEA).

Όπως λοιπόν έχει αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης του χρήστη/δυνητικού πελάτη, έτσι έχει αλλάξει και ο τρόπος προσέγγισης του χρήστη απέναντι σε προϊόντα και υπηρεσίες, επιχειρήσεις και brands. Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών – πάνω από 80% – πλέον ερευνά, πριν καταλήξει σε μια απόφαση αγοράς: συγκρίνει χαρακτηριστικά και τιμές σε μηχανές αναζήτησης, διαβάζει τεστ και κριτικές σε ιστοσελίδες και λαμβάνει υπόψη τις εμπειρίες άλλων χρηστών στα social media.

Περιεχόμενο και προσέλκυση υποψήφιων πελατών

Σε αυτό τη διαδικασία, το λεγόμενο customer journey, πρέπει να προσαρμοστούν και οι επιχειρήσεις, αν θέλουν να είναι ανταγωνιστικές. Η μονόπλευρη push στρατηγική (π.χ. διαφημίσεις) πλέον δε αρκεί. Ο στόχος τώρα είναι μια επιχείρηση να «τραβήξει» (pull), να προσελκύσει τον χρήστη να επιλέξει το προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρει. Καθώς όμως υπάρχει μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών με ίδια χαρακτηριστικά και τιμές, πώς θα αποκτήσει μια επιχείρηση ένα συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές της;

Με βάση το περιεχόμενο (content) που συνοδεύει το προϊόν ή την υπηρεσία της και την ολοκληρωμένη εμπειρία που προσφέρει στον χρήστη/επισκέπτη και υποψήφιο πελάτη. Με το όρο “περιεχόμενο” εννοούμε όλα τα οπτικά και ακουστικά στοιχεία μιας web παρουσίας, όπως κείμενα, αρχεία video και audio, animations, e-services, apps κα.

Ας υποθέσουμε για παράδειγμα ότι ένα eshop πουλάει τηλεοράσεις. Αυτό προσφέρει για κάθε μοντέλο μια εικόνα της τηλεόρασης, τα βασικά χαρακτηριστικά της και την τιμή. Ένα ανταγωνιστικό eshop προσφέρει από την άλλη αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, διαθεσιμότητα, χρόνο αποστολής, photo gallery του προϊόντος, έναν οδηγό για την τοποθέτηση της συσκευής στον τοίχο καθώς και κριτικές ή τεστ για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ως χρήστης, ποιο eshop θα επιλέγατε για την αγορά σας; Ακριβώς, το δεύτερο. Γιατί προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον χρήστη, καθώς μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο μοντέλο που ψάχνει. Το περιεχόμενο λοιπόν προσδίδει πρόσθετη αξία στην επιχείρησή σας και στο προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε.

Πώς να εμπλουτίσετε τις email καμπάνιες σας

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, ας δούμε πώς μπορείτε να εμπλουτίσετε τις αποστολές των email σας με το κατάλληλο περιεχόμενο, πέρα από ή και σε συνάρτηση με τις διαφημιστικές σας προωθήσεις.

Ανάλογα λοιπόν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μπορείτε να:

  • Παραθέσετε επιπλέον πληροφορίες

Όπως αναφέρθηκε στο παράδειγμα παραπάνω, μπορείτε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο του email με επιπλέον πληροφορίες. Επειδή ο χώρος του email είναι μικρός, προσθέστε ένα δείγμα της πληροφορίας και έναν σύνδεσμο ή κουμπί που θα οδηγεί τον παραλήπτη στην ιστοσελίδας σας για επιπλέον περιεχόμενο. Αυτό το δείγμα στο email σας μπορεί να είναι π.χ. βασικά χαρακτηριστικά, μια κριτική, μια φωτογραφία κοκ. Για παράδειγμα, αν είστε φωτογράφος σε εκδηλώσεις, τοποθετήστε μια φωτογραφία από μια πρόσφατη εκδήλωση και προτρέψτε τον αναγνώστη να δει όλο το άλμπουμ με τις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα σας. Οι αναγνώστες σας θα εκτιμήσουν το γεγονός, ότι μπορούν να βρουν πολλές πληροφορίες συγκεντρωμένες σε ένα σημείο.

  • Τονίσετε την εξειδίκευσή σας

Δημιουργήστε email με περιεχόμενο που τονίζει τον επαγγελματισμό και την εξειδίκευση σας πάνω στο αντικείμενο που δραστηριοποιήστε. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να είναι ένα άρθρο από το εταιρικό σας blog πάνω σε θέματα του αντικειμένου σας, μια πιστοποίηση που έχετε αποκτήσει, η συμμετοχή σας σε ένα διαγωνισμό, η απόκτηση ενός βραβείου ή μιας διάκρισης. Αυτά σας ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές σας και συμβάλλουν στο να προωθήσετε το brand και τον επαγγελματισμό της επιχείρησής σας. Παράλληλα συμβάλει, ώστε οι αναγνώστες σας να νιώσουν σίγουροι και δικαιωμένοι για την επιλογή τους να εμπιστευτούν ή να επιλέξουν την επιχείρησή σας.

  • Μοιραστείτε τη γνώση

Πέρα από τα διαφημιστικά σας email, στείλτε στους συνδρομητές σας και email που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Το περιεχόμενο αυτών των email μπορεί να είναι οδηγίες χρήσης, συμβουλές και οδηγοί με βήματα, σε κείμενο, σε video ή σε podcasts. Αν για παράδειγμα προσφέρετε άνθη και είδη ανθοκομικής, δημιουργήστε ένα video για το πώς μπορεί κάποιος να φυτέψει σωστά τα φυτά σε γλάστρες ή αναφέρετε πρακτικές και tips διακόσμησης αυτών στο μπαλκόνι. Κατόπιν στείλτε μια καμπάνια που θα οδηγεί στην landing page, όπου ο αναγνώστης θα βρει το περιεχόμενο που δημιουργήσατε.

  • Προωθήσετε μια εκδήλωση

Δημιουργήστε μια καμπάνια που θα ενημερώνει σας και θα προσκαλεί τους συνδρομητές σας σε ένα event που διοργανώνετε, μια ομιλία ή μια παρουσίαση. Τονίστε το όφελος που θα έχουν αν παραστούν σε αυτήν ή ανταμείψτε τους με μια προσφορά, ειδικά για αυτούς.

Περιληπτικά:

  1. Δημιουργήστε επιπλέον περιεχόμενο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας (κείμενα, εικόνες, video, podcast).
  2. Ενσωματώστε το περιεχόμενο αυτό στα email σας ή δημιουργήστε μια προεπισκόπηση και προσθέστε κουμπιά και συνδέσμους που θα οδηγούν στην landing page.
  3. Δημιουργήστε ειδικές καμπάνιες για να το προωθήσετε ή ενσωματώστε το στα διαφημιστικά email σας.

 

Εν κατακλέιδι, τονίζουμε ακόμη μια φορά το πόσο σημαντικό είναι να προσφέρετε στους συνδρομητές σας επιπλέον περιεχόμενο, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις επιδιώξεις του. Οι δυνατότητες και οι επιλογές είναι πολλές, ανάλογα με το αντικείμενο που δραστηριοποιήστε. Μην ξεχνάτε ότι οι συνδρομητές σας ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσφέρετέ τους λοιπόν τη βέλτιστη εμπειρία που μπορείτε, ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό και επωφεληθείτε είτε κερδίζοντας τους ως πελάτες είτε διατηρώντας τους.

 

Ο Δημήτρης Κρόγγος είναι σύμβουλος SEA, πιστοποιημένος ΑdWords Expert από την Google.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας