fbpx

Email Στρατηγική

Δωρεάν Δοκιμή

Πώς 5 απλές ιδέες δημιούργησαν μία καμπάνια η οποία απέφερε 0,75€ ανά email

Posted on by EmailSYSTEM | Email

Μερικές από τις πιο πετυχημένες καμπάνιες email marketing βασίζονται σε πολύ απλές ιδέες. Στο παρακάτω άρθρο περιγράφουμε μια πραγματική περίπτωση όπου με μικρή προσπάθεια αλλά μεθοδικότητα βοηθήσαμε έναν πελάτη μας στην Αγγλία να δημιουργήσει μια καμπάνια, η οποία αύξησε τις μηνιαίες συνδρομές και ανανεώσεις και απέφερε στο τέλος έσοδο 0,75€ ανά email. Διαβάστε για τις 5 απλές ιδέες-τρόπους-μεθόδους που χρησιμοποιήσαμε για να έρθει αυτό το αποτέλεσμα.

Η εταιρία αυτή παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μέλη της με την μορφή συνδρομής. Ένα μεγάλο κομμάτι του marketing που στοχεύει είναι τόσο η αύξηση νέων μελών όσο και η ανανέωση των υφισταμένων. Εμείς κληθήκαμε να βοηθήσουμε την εταιρία με πρακτικές ιδέες και τρόπους για να εκμεταλλευτεί πιο αποδοτικά και ουσιαστικά το email marketing.

Ιδέα #1 – Αξιοποιήστε τα γεγονότα της αγοράς για να πετύχετε τον στόχο σας.

Η εταιρία αυτή θα διοργάνωνε ένα webinar, δηλαδή μια παρουσίαση που διενεργείται μέσω ίντερνετ, σχετικά με το Brexit, την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το σεμινάριο ήταν δωρεάν για όλους. Όπως αναμενόταν, είχε μεγάλη απήχηση και οι εγγραφές ήταν εκατοντάδες. Προφανώς, το κοινό ενδιαφερόταν να ενημερωθεί για το ζήτημα. Επιπλέον, το θέμα της συζήτησης συνεχώς αναπτύσσεται μέχρι και τις μέρες μας, οπότε ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για να προσελκύσουν νέους συνδρομητές.

Έτσι, αποφασίσαμε να στήσουμε μία καμπάνια email αμέσως μετά το σεμινάριο. Στόχος ήταν να κάνουμε προσφορές σε όλους όσους το παρακολούθησαν με δυο βασικά κριτήρια:

  1. Αν όντως τελικά παρακολούθησαν το σεμινάριο
  2. Αν ήταν ήδη μέλη

Έτσι καταλήξαμε στο εξής πλάνο προσφορών:

Ιδέα #2 – Πακέτα ανανέωσης συνδρομής σε όλους

Ανεξάρτητα του πότε λήγει η συνδρομή ενός πελάτη, η εταιρεία προσέφερε πακέτα με χαμηλότερο κόστος ανανέωσης σε όσους ήταν στο σεμινάριο.

Εάν η επιχείριση ή ο οργανισμός σας βασίζεται σε συνδρομητικές υπηρεσίες, καλό είναι να προσφέρετε παρόμοια πακέτα προσφορών ανανέωσης για όλους, π.χ. δύο φορές τον χρόνο. Οι ανανεώσεις δεν θα πρέπει να εξαρτώνται από το πότε είναι η ημερομηνία λήξης της συνδρομής. Το σκεπτικό είναι ότι προσφέρουμε κέρδος στον συνδρομητή μας, επειδή θα κάνει νωρίτερα την ανανέωση.

Ιδέα #3 – Άμεση κατασκευή του newsletter

Αν και το email με τις προσφορές ακολουθούσε το σεμινάριο (follow-up) με κίνητρα και οφέλη σε όσους εγγράφονταν ή ανανέωναν την συνδρομή τους, το μεγαλύτερο μέρος του newsletter δημιουργήθηκε από πριν.

Ο υπεύθυνος για την σύνταξή του, αφού παρακολούθησε το σεμινάριο, πρόσθεσε τις επιπλέον πληροφορίες, φωτογραφίες, υλικό κλπ. και φυσικά διαμόρφωσε το newsletter, ώστε να είναι έτοιμο προς αποστολή. Αμέσως μετά, το ελέγξαμε όλοι οι υπεύθυνοι, ο καθένας από την δική του οπτική, και μέσα σε 48 ώρες το έλαβαν όλοι οι παραλήπτες.

Ιδέα #4 – Συμπεριλάβετε γνώμες-κριτικές πελατών

Ενισχύστε το newsletter σας με γνώμες (testimonials) ευχαριστημένων πελατών. Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρονται οι απόψεις και κριτικές ώστε να τονιστεί η αξία της υπηρεσίας σας. Πολλές φορές διαπιστώσαμε ότι οι γνώμες πείθουν και τους πιο αναποφάσιστους πελάτες.

Ιδέα #5 – Μιλήστε για τα οφέλη των συνδρομητών

Ένα ακόμη στοιχείο που συμπεριλάβαμε στο περιεχόμενο του email είναι μία σύντομη λίστα για τα βασικά οφέλη που έχουν οι συνδρομητές της υπηρεσίας. Γιατί αξίζει κάποιος να γίνει συνδρομητής της υπηρεσίας; Φτιάξτε μια λίστα με 3-4 σημεία και αναδείξτε τα. Αυτή η τακτική είναι θεμελιώδης στο marketing και κάθε εταιρεία θα έπρεπε να έχει μία τέτοια λίστα.

Αποτελέσματα

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η καμπάνια στάλθηκε σε όλους όσους δήλωσαν συμμετοχή στο σεμινάριο, ανεξάρτητα εάν παρέστησαν ή όχι. Ο συνολικός αριθμός των παραληπτών ήταν 19.584 διευθύνσεις email. Τα τελικά στατιστικά που είχαμε ήταν:

  • Ποσοστό ανοίγματος (Open Rate): 20.0%
  • Ποσοστό κλικ (Click-through Rate): 0.9%
  • Ποσοστό κλικ ανά ανοιχτό email (Click-to-Open Rate): 4.5%

Παρόλο που οι παραπάνω αριθμοί δεν είναι πολύ μεγάλοι και σίγουρα όχι αυτό που περιμέναμε, τα στατιστικά ως προς την μετατροπή των επισκεπτών σε νέους συνδρομητές ή ανανεώσεις συνδρομών ήταν αρκετά ενθαρρυντικά:

Ποσοστά μετατροπής (Conversion rate):

  • Το 0,26% από όλους τους παραλήπτες, εγγράφηκαν ή ανανέωσαν την συνδρομή τους.
  • Το 30% από αυτούς που έκαναν κλικ.

Στοχευμένες καμπάνιες όπως το παράδειγμα που σας περιγράψαμε παραπάνω, δεν απευθύνονται σε πολύ μεγάλο πλήθος (κάτω από 20.000), όμως αποδίδουν αρκετά καλά με λίγη προσπάθεια και σωστούς χειρισμούς.

Ο πελάτης μας μετά από την επιτυχία αυτή σκοπεύει να επαναλαμβάνει τέτοιου είδους καμπάνιες, τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο μετά από κάποιο σημαντικό event χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο και τακτική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας