fbpx

Πώς να ενσωματώσετε τα social media στο email marketing

Γίνεται συνεχώς λόγος για τα οφέλη του email marketing, διότι στον τομέα της διαφήμισης αποτελεί ίσως το πιο αξιόπιστο εργαλείο με εκπληκτικά αποτελέσματα στην απόδοση ROI (Return of Investment) της κάθε καμπάνιας. Οι περισσότερες επιτυχημένες εταιρίες αξιοποιούν ταυτόχρονα τις περισσότερες πτυχές του σύγχρονου marketing με απώτερο στόχο την ικανοποίηση του πελάτη τους. Οι εταιρίες αυτές αντιμετωπίζουν το marketing σαν μία ολότητα και πιστεύουν ότι τα email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδίδουν καλύτερα όταν συνδυάζονται και αξιοποιούνται συμπληρωματικά.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως μπορείτε να συνδυάσετε τα οφέλη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το email marketing.

Εκτιμήστε την τωρινή κατάσταση

Προτού αρχίσετε να στέλνετε στους ακολούθους σας αιτήματα για να εγγραφούν στην λίστα σας, εκτιμήστε σε ποιο επίπεδο βρίσκεστε.

Αναρωτηθείτε

  • Πως συνδυάζουμε τα social media με το email marketing ως τώρα;
  • Πως θα βοηθήσουν τα newsletters να αυξήσουμε την απήχηση μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
  • Έχετε ιδέες για το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη των social media ώστε να βοηθήσουμε το email marketing;
  • Τι είναι αυτό που αποδίδει καλύτερα στα κοινωνικά δίκτυα παρά στο email; Και το αντίθετο, φυσικά.

Τονίστε τα κοινωνικά προφίλ στα emails

Το email marketing μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απήχησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπενθυμίζοντας στους συνδρομητές σας ότι η εταιρεία σας έχει ενεργή συμμετοχή στα δημοφιλέστερα δίκτυα.

Η γνωστή εταιρεία Fruit of the Loom ενθαρρύνει τους συνδρομητές της να αλληλεπιδράσουν με έναν χαρούμενο και διαδραστικό τρόπο με το παρακάτω email.

Με αυτό τον τρόπο παρουσίασης εξηγούν τα οφέλη του χρήστη από τα δύο μέσα που δραστηριοποιούνται, το Facebook και το Twitter. Ταυτόχρονα διεξάγουν κι έναν διαγωνισμό στο Facebook, όπου κερδίζεις προϊόν της επιλογής σου με κλήρωση υπό την προϋπόθεση να “ακολουθήσεις” την εταιρεία (ωραίο κίνητρο…!).

Επιπλέον, η στρατηγική αυτή όχι μόνο βοηθάει να αυξήσουν την απήχηση της εταιρίας αλλά δίνει και αξία στον συνδρομητή, ώστε να έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στα δρώμενα της εταιρίας. Επικεντρώνοντας σε ένα μέσο (Facebook) το κάνει πιο εύκολο για τον χρήστη να αποφασίσει, αν θα ακολουθήσει για να λαμβάνει νέα και ενημερώσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Ενθαρρύνετε τoυς ακολούθους σας να εγγραφούν στη λίστα σας

Όπως αναφέραμε πιο πάνω για την προώθηση των social λογαριασμών, μπορείτε να κάνετε και το αντίθετο, δηλαδή, να ενθαρρύνετε τους ακολούθους να εγγραφούν στην λίστα σας. Ένα παράδειγμα είναι μέσα από την εταιρική σας σελίδα στο Facebook.

Ο οργανισμός SXSW χρησιμοποιεί αυτή την στρατηγική για να πετύχει την αύξηση της λίστας της με την παρακάτω φόρμα.

Μπορείτε να υπενθυμίζετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα στους ακολούθους σας για τα οφέλη που θα έχουν αν γίνουν συνδρομητές. ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ! Για παράδειγμα, πολλές εταιρείες αναφέρουν στις αναρτήσεις τους ότι όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες  θα έχουν αποκλειστικές προσφορές από τα είδη τους όπως “5% έκπτωση στα καλοκαιρινά t-shirt” ή “ΔΩΡΕΑΝ τα μεταφορικά για παραγγελίες έως 40 ευρώ”.

Συνοψίζοντας

Είδαμε μερικούς τρόπους και παραδείγματα υλοποίησης ώστε να εκμεταλλευτούμε την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς όφελος μας. Συνδυάστε τις παραπάνω πληροφορίες μαζί με το εξαιρετικό μας άρθρο για τα Social Media και το Email Marketing.

Πηγή: Campaignmonitor.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *