fbpx

Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα του email marketing

Έχετε ακούσει ποτέ για τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα; Ήταν αρχικά μία λίστα κανόνων για την αποφυγή ηθικών παγίδων που περιλαμβάνουν την οκνηρία, το φθόνο και την απληστία.

Σήμερα, αυτές οι επτά παγίδες εμφανίζονται συχνά στη λαϊκή κουλτούρα, συμπεριλαμβανομένης της ταινίας θρίλερ Se7en και το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ Morgan Spurlock της σειράς 7 θανάσιμα αμαρτήματα.

Ως έμποροι marketers χρειαζόμαστε έναν κατάλογο των μεγάλων κινδύνων, έτσι ώστε να τα αποφύγουμε και να πάψουμε να αναρωτιόμαστε το γιατί δεν πέτυχε η email καμπάνια μας.

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε τις επτά αμαρτίες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που θα πρέπει να αποφεύγουμε και τις επτά αρετές του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής email μάρκετινγκ.

Αμαρτία # 1: Να εξαφανιστείτε αφού στείλετε το μήνυμά για “καλωσόρισμα”

Πολλοί στέλνουν ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα μόλις κάποιος εγγραφεί στη λίστα τους και μετά οι συνδρομητές δεν λαμβάνουν τίποτα για μήνες. Ορισμένοι φοβούνται μήπως χαρακτηριστούν spamers. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, επιβάλλεται να έχετε διαδραστική επαφή με τη λίστα σας σε τακτική βάση.

Αρετή # 1: τακτική αποστολή του newsletter σας στο κοινό

Στείλτε email στη λίστα σας με το blog ή podcast, ειδοποιήσεις, γρήγορες συμβουλές ή άλλο χρήσιμο περιεχόμενο. Στη συνέχεια στείλτε τα νέα της εταιρείας σας, νέα προϊόντα ή τις σχετικές προσφορές.

Και να θυμάστε πάντα: Οι συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν εγγραφεί στη λίστα σας, ενδιαφέρονται για εσάς, το περιεχόμενό σας και τί έχετε να πείτε. Εάν παρέχετε αξιόλογο περιεχόμενο, ποτέ δεν θα χαρακτηριστείτε spammer.

Αμαρτία # 2: πανικοβάλλεστε όταν οι χρήστες διαγράφονται από τη λίστα σας

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι διαγράφονται από τη λίστα σας και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τους περισσότερους από αυτούς. Ο πανικός σας κρατά πίσω και μπορεί τελικά να σας κάνει να διστάσετε να στείλετε email στη λίστα σας.

Αρετή # 2: Θυμηθείτε ότι τα άτομα που πραγματικά ενδιαφέρονται, θα μείνουν εγγεγραμμένα.

Οι χρήστες που ανακαλύπτουν ότι δεν είναι κατάλληλοι για τη λίστα σας μπορεί να φύγουν, και όταν το κάνουν, αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο, χρήμα και ενέργεια.

Για την καταπολέμηση αυτού του φόβου μπορείτε εύκολα να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις διαγραφής και να μην ελέγχετε τακτικά πόσοι έχουν εγκαταλείψει τη λίστα σας.

Αμαρτία # 3: Υπερβολική ή μηδαμινή προώθηση

Αν στέλνετε πάρα πολλές προσφορές στην λίστα σας, οι συνδρομητές σας μπορεί να ενοχληθούν και είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν από εσάς. Από την άλλη πλευρά, αν δεν τους στείλετε σχετικές προσφορές, διατρέχετε τον κίνδυνο να θεωρηθείτε δεδομένος και αδιάφορος.

Αρετή # 3: Επίτευξη της τέλειας ισορροπίας της δημοσίευσης πολύτιμου περιεχόμενο και την παρουσίαση σχετικών προσφορών

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για τη λίστα σας είναι να στείλετε ένα ισορροπημένο μείγμα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και τακτικά προσφορές.

Αμαρτία # 4: Προσπαθώντας να κάνουμε πάρα πολλά σε ένα email

Τίποτα δεν είναι χειρότερο από ένα email που θα περιλαμβάνει πάρα πολλούς συνδέσμους σε πολλά διαφορετικά κομμάτια του περιεχομένου, τις σελίδες και προσφορές πωλήσεων.

Ειδικότερα, απλά δεν πρέπει να υπερφορτώνετε τους αναγνώστες σας με πάρα πολλές πληροφορίες (και πάρα πολλά links) σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αν προσπαθήσετε να στείλετε μεγάλο περιεχόμενο σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο αναγνώστης σας θα είναι πιο πιθανό να σκεφτεί, «Ε, θα το διαβάσω αυτό αργότερα” ή πιθανόν να διαγράψει το email.

Αρετή # 4: Επικεντρωθείτε σε μία προτροπή για δράση

Προσπαθήστε να κολλήσετε με μια ενιαία πρόσκληση για δράση σε κάθε email, αν μπορείτε. Θέλετε κάποιον να διαβάσει την τελευταία θέση στο blog σας; Εξαιρετικα! Παραμείνετε εστιασμένος σε αυτό και τοποθετήστε σαφή και εύκολα clickable συνδέσεις.

Εάν στέλνετε ένα ενημερωτικό δελτίο και οι πολλαπλές συνδέσεις είναι αναπόφευκτες, βεβαιωθείτε ότι κάθε άρθρο έχει επισημανθεί ώστε το περιεχόμενό σας είναι διαχειρίσιμο.

Αμαρτία # 5: Το να είσαι βαρετός

Προσπαθήστε να κάνετε τα newsletter σας να ξεχωρίζουν και να είναι γραμμένα σε τόνο ευδιάθετο και με όμορφες εικόνες. Έχει παρατηρηθεί ότι τα emails γραμμένα σε αυστηρό τόνο και με μουντά χρώματα, καταλήγουν γρήγορα στα ανεπιθύμητα.

Αρετή # 5: Δείξτε κομμάτι από την προσωπικότητα σας

Οι συνδρομητές σας θέλουν να ξέρουν τί σας αρέσει, τί μισείτε και τί αντιπροσωπεύετε.

Μην φοβάστε να ανοίξετε τον εαυτό σας σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με την αφήγηση ιστοριών, μοιράζοντας τις απόψεις σας ή να δείξετε ένα κομμάτι της προσωπικής σας πλευράς.

Οι συνδρομητές σας θα το αγαπήσουν και θα είναι πολύ πιο πιθανό να διαβάσουν τα email σας.

Αμαρτία # 6: Η αποστολή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν είναι φιλικά προς κινητές συσκευές

Περισσότερο από το 65 τοις εκατό των emails ανοίγονται τώρα σε smartphones και tablets.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτήν την τεράστια αμαρτία το 2017. Σεβαστείτε την πληθώρα χρηστών που διαβάζουν τα emails τους καθημερινά στο κινητό τους ή στο tablet.

Αρετή # 6: Η αποστολή μηνυμάτων σε μία στήλη

Χρησιμοποιήστε μια διάταξη μονής στήλης και ελέγξτε τα email σας σε κινητές συσκευές για να εξασφαλιστεί ότι είναι εύκολο να περιηγηθείτε και κάντε κλικ στα links σας δοκιμαστικά.

Αμαρτία # 7: Μην παραμελείτε τον σχεδιασμό μίας έξυπνης στρατηγικής email marketing

Αυτή η αμαρτία μπορεί να είναι θανατηφόρα για την επιχείρησή σας. Ένα κακοσχεδιασμένο newsletter μπορεί να βλάψει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, την επόμενη προαγωγή σας και τη συνολική φήμη σας..

Αρετή # 7: Οργανώστε την κάθε σας κίνηση προσεκτικά πριν πατήσετε «αποστολή»

Θα χρειαστεί να προσδιορίσετε ακριβώς, τί θα είναι η αποστολή, ποιοι είναι οι στόχοι σας, και πως θα μοιάζει το e-mail σας .

Αυτά τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα μπορούν να αποφευχθούν στον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ, και όταν θα αποστασιοποιηθείτε από αυτά, θα έρθετε πολύ πιο κοντά στην ολοκλήρωση των στόχων σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *