fbpx

Κατασκευή Newsletter

Δωρεάν Δοκιμή

Βασικοί κανόνες σχεδιασμού ενός newsletter

Posted on by EmailSYSTEM | Email

Καταρχήν, θα πρέπει να τονιστεί ότι ένα καλό newsletter είναι απαραίτητο να έχει ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο θα καλύπτει τον αναγνώστη. Εάν το περιεχόμενο δεν είναι χρήσιμο στον τελικό παραλήπτη, τότε από μόνη της η εμφάνιση δεν θα βοηθήσει να πετύχει τον σκοπό του. Ωστόσο, αν πάρουμε ως δεδομένο ότι έχετε αξιόλογο περιεχόμενο, ο σωστός σχεδιασμός θα βοηθήσει στο να κρατήσετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη σας, ώστε να το διαβάσει και να προβεί σε αγορά υπηρεσιών ή προϊόντων που προωθείτε.

Η πρώτη εντύπωση είναι η πιο σημαντική

Προτού ξεκινήσετε το σχεδιασμό, σκεφτείτε σε τι κοινό απευθύνεστε, τι είδους εικόνες να συμπεριλάβετε και το ύφος, επίσημο ή casual.

Δείτε υπάρχοντα εικαστικά για να καταλήξετε στο τι λειτουργεί καλύτερα και τι όχι. Τα templates μπορούν κάλλιστα να γίνουν ο καλύτερος σας φίλος. Είναι προτιμότερο να πάρετε στοιχεία από ένα έτοιμο εικαστικό, παρά να το σχεδιάσετε από την αρχή. Κάντε δοκιμές και συνδυάστε διαφορετικά εικαστικά. Στο Emailsystem μπορείτε να επιλέξετε από μία μεγάλη συλλογή δωρεάν templates.

Είτε σχεδιάζετε ένα newsletter για εκτύπωση ή για ηλεκτρονική διανομή, υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που θα σας βοηθήσουν να δείχνει επαγγελματικό και εύκολο στην ανάγνωση. Παρακάτω θα δούμε κάποιους κανόνες.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ

  • Το στήσιμο θα πρέπει να βασίζεται σε πλέγμα (grid) με σωστή στοίχιση, ώστε να δείχνει επαγγελματικό. Με απλά λόγια, πρέπει το περιεχόμενο να έχει κατεύθυνση από πάνω προς τα κάτω και να μην πηγαίνουν τα γράμματα, οι παράγραφοι και οι τίτλοι αριστερά-δεξιά.
  • Χρησιμοποιήστε templates και ακολουθήστε τους γενικούς κανόνες μορφοποίησης ή δημιουργήστε δικούς σας.
  • Χωρίστε το template σε διακριτά μέρη, όπως η κεφαλίδα, το σώμα κειμένου και το υποσέλιδο.
  • Επιλέξτε μία με δύο διαφορετικές γραμματοσειρές της αρεσκείας σας για όλο το σώμα κειμένου. Μην υπερβάλλετε βάζοντας 5-6 διαφορετικές γραμματοσειρές.
  • Τονίστε τα σημαντικά σημεία του email με έντονα χρώματα που τραβάν την προσοχή, απλά μην το παρακάνετε.

ΣΑΦΗΝΕΙΑ – ΛΙΤΟΤΗΤΑ

Η υπερβολή πάντα οδηγεί σε λανθασμένες εντυπώσεις. Εάν το newsletter σας αποτελείται από πολλές γραμματοσειρές, χρωματικές αντιθέσεις, γραφικά και φωτογραφίες, ο αναγνώστης πιθανών να το αγνοήσει. Κρατήστε το περιεχόμενο σας σε ένα επίπεδο λιτό και κατανοητό.

  • Τρεις ή λιγότερες διαφορετικές γραμματοσειρές και παραλλαγές (π.χ. έντονα γράμματα, πλάγια, υπογραμμισμένα)
  • Βάλτε πεδία (κουτιά) σε πλήρη στοίχιση, χωρίς υπερβολές.
  • Κάθε σελίδα να έχει το πολύ δύο (2) φωτογραφίες ή γραφικά στοιχεία.

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ

  • Ένα εικαστικό χωρίς αντιθέσεις, μπορεί να είναι βαρετό στον αναγνώστη. Κάποιοι τρόποι να το εμπλουτίσετε είναι:
  • Χρησιμοποιήστε γραμματοσειρές για τους τίτλους με έντονα γράμματα, sans serif (χωρίς σχέδια και γωνίες).
  • Τονίστε κάποια στοιχεία που θέλετε. Μην φοβηθείτε για παράδειγμα να μεγαλώσετε μία εικόνα που πρέπει να τονιστεί.
  • Συμπεριλάβετε κενά ανάμεσα στα κείμενα σας, για να έχουν χώρο να ανασάνουν και να είναι πιο εύκολο για τον αναγνώστη να τα διαβάσει.
  • Χωρίστε ένα μεγάλο άρθρο σε μικρότερα κομμάτια και προσθέστε συνόψεις σε εισαγωγικά, ώστε να καταλάβει ο αναγνώστης περί τίνος πρόκειται στο κάθε σημείο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δομή ενός πετυχημένου newsletter, διαβάστε τα άρθρα μας στην κατηγορία «Κατασκευή Newsletter».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

EmailSYSTEM Newsletter

Ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές, ανανεώσεις καθώς επίσης και άρθρα σχετικά με την βελτιστοποίηση της απόδοσης των newsletter σας.


Με την εγγραφή σας στο emailsystem, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας