fbpx

Βελτιώστε την απόδοση του email marketing

Όταν ένα καλοδιατυπωμένο email φτάνει στον υπολογιστή σας, αμέσως τραβάει την προσοχή σας και χωρίς δεύτερη σκέψη γνωρίζετε αν θα ενεργήσετε (π.χ. αγορά προϊόντος) ή όχι. Σας απορροφάει και δεν μπορείτε να αντισταθείτε να κάνετε το επόμενο βήμα.

Αυτά τα emails μπορεί να μοιάζουν ότι φτιάχτηκαν σε μερικά λεπτά. Τόσο φυσικά δείχνουν. Σίγουρα, το να συνθέσεις ένα καθαρό και πειστικό μήνυμα θέλει επιπλέον εργασία από την πλευρά του marketer αλλά αξίζει τον κόπο, αφού τα αποτελέσματα είναι η αύξηση των πωλήσεων ή των επισκέψεων.

Βήματα για την κατασκευή αποτελεσματικής καμπάνιας

Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που κάνουν ένα newsletter αποτελεσματικό; Σκεφτείτε ότι είναι σκαλοπάτια με λογικά βήματα.
Επιπλέον, σημαντικό είναι το κάτω μέρος του newsletter (footer) όπου μπορεί να έχει τα social media, το link διαγραφής κτλπ.

Κάποια μέρη έχουν προτεραιότητα. Δεν μας ενδιαφέρει να πατήσουν στους όρους χρήσης αλλά στην προτροπή για αγορά.

Λογικά βήματα

Σε αυτά τα σκαλοπάτια, όπως προαναφέρθηκαν, πρέπει να πάμε από το ένα στο άλλο με προσεκτικές κινήσεις. Το όνομα και το θέμα θα πρέπει να προκαλεί τον χρήστη να το ανοίξει. Το επάνω μέρος (header) θα πρέπει να εξηγεί για το τί περιέχει το email μας και να κρατήσει την προσοχή. Στο κυρίως σώμα του κειμένου πρέπει να πειστεί ο χρήστης να πατήσει στον σύνδεσμο και τέλος, να προωθηθεί στην σελίδα αγοράς.

Εμπλουτίστε με θετικές εικόνες

Οι εικόνες σας παίζουν μεγάλο μέρος την πορεία σας για να πάρετε το ΝΑΙ. Υποσχόμενος μια αποκλειστική υπηρεσία και δείχνοντας μία εικόνα γενική, δεν καταφέρνετε τίποτα. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας ενισχύουν το κεντρικό μήνυμα και επανεμφανίζονται στη σελίδα προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες αισθάνονται ότι έχουν επισκεφθεί τη σωστή σελίδα και πολύ πιθανόν να συνεχίσουν παρακάτω (αγορές προϊόντων).

Αποφύγετε τον αποπροσανατολισμό

Ένα παράδειγμα:
Στη γραμμή θέματος λέμε “μεγάλες εκπτώσεις σε φορέματα αυτή την εβδομάδα”.
Αλλά ο τίτλος λέει “όλα τα προϊόντα 30% έκπτωση” με μια ποικιλία από ρούχα που παρουσιάζονται.

Είναι το email πραγματικά λάθος; Όχι. Μήπως αισθάνεστε ότι έχετε χαθεί; Ναί.
Τα πρώτα ΝΑΙ (άνοιγμα email), δεν έχουν επιβεβαιωθεί στο email και τον τίτλο. Κάθε φορά που πρέπει να σκεφτεί ο πελάτης για να κάνει τη σύνδεση μεταξύ των στοιχείων, χάνουμε ένα μέρος του κοινού μας. Έτσι, αυτό είναι ένα μεγάλο ΟΧΙ στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το μήνυμά σας είναι πολύ πιο ισχυρό όταν είστε σαφείς και απλοί.

1 Comment

  1. Ο/Η Γεωργία λέει:

    Πολύ σωστά ,όσα γράφετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *